szerda, április 20, 2022

Erőnléti

A falu kiürült. A fürdőben a Relax részleget felújítják, a szaunarészleg még működik (az jövő héten kerül sorra), bár a punnyadó medence ott is le van zárva. Remélem megcsinálják, mert ott már vagy két hete nem mennek a masszírozók.

Ma egy kis lihegtetős napot tarottam (bár igazából mindegyik nap az):
  • Összetett gyakorlatsor 5 sorozat, összesen 35 perc
    • Dupla MP - 10x(2x@20)
    • Invertált evezés - 10, sorozatonként váltogatva a fogásszélességet
    • Lépcsőzés - (3x20 lépcső kettesével)x@20, mell előtt tartva a golyót
    • Szakítás - (10-10)x@20
  • Rolling Thunder emelés és tartás: 3x(3-3)x70kg, 3x(15mp-15mp)x60kg
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 30mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp), folyamatos végrehajtás
  • Térdemelés függeszkedve: 3x(10, a percből maradék idő függeszkedés)
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás
Ennyike.
A fő gyakorlatkupac után (most 35 percig tartott) Rolling Thunder emelés és tartás. Nagyon régen végeztem már ezt, de pár napja bevittem a terembe a szereléket és ma elő is szedtem. Azokon a napokon lesz, amikor külön FG-s evezés nincs. Egy biztonsági 70 kg-os emelést végeztem, 3x(3-3) ismétléssel, majd tartottam is, de azt már csak 60 kg-mal. Majd lesz ez több is. Amúgy simán tudtam volna többet is emelni, hiszen a fogáserő mindennapi meló nálam (amikor nincs edzésnap, szinte mindig tépek két-három újságkupacot).
Egy kis kötelezés, majd függeszkedés a végére. Aztán szauna.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: