szombat, április 02, 2022

Erőnléti

Hideg téli idő. Erős hóesés, bár a faluban nem marad meg, mert a talaj már nem fagyott. Tegnap vittem be pár golyót (@20, @24, @28 és @32), így ma már tudtam használni is őket. Amúgy erőnléti edzés:

  • Összetett gyakorlatsor 5 sorozat, összesen 32 perc
    • Lépcsőzés - (3x20 lépcső kettesével)x@20, mell előtt tartva a golyót
    • Dupla MP - 10x(@20-@20), körönként cseréltem a golyókat
    • Invertált evezés - 15, sorozatonként váltogatva a fogásszélességet
    • Szakítás - (10-10)x@20
  • Kézisúlyzós evezés + Panel-farmer: (10-10)x(35kg, 45kg) + 2x(20 lépcső)x(@32+@28), 4 sorozat
  • Térdemelés függeszkedve + Lépcső: (10, a percből maradék idő függeszkedés) + 3x10 lépcső kettesével, 3 sorozat
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás, punnyadás
Ennyike.
Az összetett gyakorlatsorban a múltkorihoz képest kissé visszavettem az ismétlésszámokat, de öt sorozatot toltam. Sokkal pörgősebb lett így, hiszen a múltkor négy sorozat volt 36 perc alatt, most meg öt sorozat 32 perc alatt. Jó volt!

A második gyakorlat evezés és panel-farmer. Az evezésnél csak két súlyt használtam, (kihagytam a 40kg-t), de a lépcsős farmerben @28-@32 volt a golyópár. Négy sorozatot toltam. Durván lihegtet.

A két fő gyakorlatkupac szűk 60 perc alatt volt meg. A levezető rész saját testsúlyos has, függeszkedés és lépcső volt. Három sorozatban.

Egy frankó kör szauna és kész. A fürdőrészben jó sokan voltak, az intenzív hóesés miatt a pályák nem nyitottak ki, a látótávolság szinte nulla odafent.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: