vasárnap, március 05, 2023

Evezés, Csuklya, Zárt-fogás, Kötél

Kivételesen késő délután mentem edzeni. Alig voltak, úgyhogy bőven elfértem:

  • Swingek: 10, 15, 20, 10, 15, 20, felvezetés
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval: 5x(5-5)x63kg
  • Invertált evezés: 3x15, minimális pihikkel
  • Vállvonogatás rúddal: 5x10x170kg, gurtni nincs, felül megtartva
  • Tartás rúddal: 3x(ameddig megy)x170kg, 2x(ameddig megy)x160kg, (ameddig megy)x140kg
  • Görgetés rúddal: 3x(elöl-hátul 6-10 ismétlés)x70kg
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: normál 1,5 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Hát jellegű meló. A felvezető lendítések után egy klasszikus 5x5 kézisúlyzós evezés, aztán egy kis mennyiségi invertált evezés. Vállvonogatás követte, természetesen gurtni nélkül, felül megtartva. Itt is 5 sorozat volt, de 10 ismétlésekkel. Most nem raktam be mellé semmit. Zárt fogással zártam az erőrészt, 5 sorozatban volt a tartás, három lépésben csökkentettem benne súlyt, aztán egy kis görgetés.
Lihegtetősnek rázókötél. Ez mindig durva.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: