szombat, október 14, 2023

Swing, Hát, RT, MP

Ma véget ért a szép kora őszi idő. Reggel 5-6 fok, napközben viszont akár 22 fok is volt. Igaz csak pár órára, mert utána hamar visszahűlt. Már vagy két hete ez ment. Vénasszonyok nyara. Ami azért itt a hegyekben elég szokatlan.

Meló utáni edzéske:

  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 7:40 alatt - új csúcs!
  • Evezés rúddal + Húzódzkodás (szembe tenyér): 5x110kg + 5, öt sorozat
  • Felhúzás + Lehúzás csigán (szembe tenyér): 5x150kg + 10x(+1 nagy lap), három sorozat
  • Rolling Thunder + MP golyóval: (3-3)x(60kg, 70kg, 77,5kg, 82,5kg, 82,5kg, 82,5kg), minden sorozat után (10-10) MP kis golyóval, a végén még (10-10 váltott kézzel)x75kg
  • Lábemelés függeszkeve: 3x10
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
Kipihentem a cipekedést, így ma zömmel alsó hát illetve a mély hátizmok voltak soron egy kis húzódzkodással, lehúzással vegyítve. A swing-lépcső párosban új csúcsot mentem, 7:40 alatt lettem kész.
A végén RT emelés, ami mellé katonai nyomás golyóval. Nagyon régen nyomkodtam már, ideje elkezdeni. Ma inkább csak a mozdulatot ismételtem, 6x(10-10) mennyiségben, tényleg nagyon kicsi golyóval (@12-től @20-ig).

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: