csütörtök, február 22, 2024

Smith, Panel, Kötél

Ma sikerült a bal tenyeremen egy sebet ejtenem. Elég rossz helyen van, mindenféle csigás lehúzást és persze a húzódzkodást akadályozza. Másban egyelőre nem akadályoz, mondjuk a szakítás biztos off, ki sem mertem próbálni :-). Kell neki pár pár nap, amire begyógyul. Így a mai mozgolódás (persze meló nap, esti edzés):

  • Smith-gépes nyomás (lent megállított) + Panel-farmer: 5x(3, 4, 5 nagy lap), 3x(6 nagy lap), minden nyomás sorozat után 2x(20 lépcső kettesével)x(2x@20)
  • Smith-gépes nyomás (lent megállított) + Panel-farmer: 3x10x(5 nagy lap), minden nyomás sorozat után 2x(20 lépcső)x(2x40kg kézisúlyzó)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: normál 2 perc
  • Szauna: kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
Nyomások lépcsős cipeléssel párban. Most bevállaltam a 2x40kg-os kézisúlyzóval 2x20 lépcsőt, fogós volt. Szerencsére a cipelésben nem zavart a seb. Lihegtetősnek rázókötél, itt is simán tűrhető volt a fogás, aztán függeszkedés. Itt azért éreztem, de mivel nem volt benne mozgás, csak statikus függés, így bírható. Ezért nem tudok húzódzkodni vele, mert ott azért van egy minimális játék a tenyér és a rúd között, az bizony fájdalmas. Próbáltam :-)
Amúgy jó kis edzéske, nagy súlyok, de volt lihegés is. Igaz nem sok gyakorlat, de ennyi folyamatos melós nappal a hátam mögött, ésszel kell edzeni. És még nem látszik a vége, mert a jövő hétre is beesett egy nagy csoport sportoló, akik sítáborba jöttek. Hurrá (-:

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: