szombat, december 13, 2008

Hétvégi erőedzés


Sajnos péntekre belémbújt valami kis baci vagy vírus (az egész család köhög, a fülét fájlalja, stb.), ezért a mai edzésen tudatosan elkerültem az erőállóképesség jellegű gyakorlatsorokat. Maradt a tiszta erő:
  1. Bemelegítés (semmi swing)
  2. Nyomás ferde padon: 10x80kg, 4x6x100kg, 10x80kg
  3. Húzódzkodás: 16, 8x@16, 6x@24, 2x(3+3)x@40, 1x(@40+@8), 6x@24
  4. Váltott karú MP: 5x(5-5)@24
  5. Döntött törzsű evezés franciával: 12x90kg, 10x120kg, 3x8x140kg, 12x90kg
  6. Gripper-200: edzés közben szétszórva 8x(4-4)
  7. Nyújtás

A húzódzkodás és a ferde pados nyomás, illetve az evezés és az MP szuperszettben volt.

Az edzés elején két komolyabb érdeklődő a golyós edzés iránt. Egyből a könyv, a DVD került szóba, de én mindenképp a személyi vagy a csoportos edzést javasoltam. Az egyik debreceni edzőt - azt én pont nem ismerem, a Vezérben oktat - ismerik is, de "Túl vékony, olyan nem szeretnék lenni!". A másik: "Nem fogok izomtömeget veszíteni?" Tipikus testépítő hozzáállás. Mondtam nekik, hogy nézzenek meg engem... Mindegy, megadtam nekik a honlapot, dicsértem Gabit, aztán ők tudják.

Ma az új húzódzkodón ment a munka, jobb, mint a másik. A végén még 48kg-ot is felkötöttem (@40+@8).
Az evezés is jól ment, most nagyobb szériasúlyt állítottam be, mint szoktam. A sorozatok közti MP-k inkább csak gyakorló jelleggel mentek, törekedtem a lassú, precíz végrehajtásra.

A 200-as grippert csak egyetlen tag tudta összenyomni koccanásig, de az aztán mintha gittet nyomkodna... Tegyük hozzá, hogy kb, 2m, akkora tenyérrel, mint egy lapát. Amúgy nem egy izomember, de a nagy kéz mindent legyőz.
Eddig rajta kívül csak a burkoló gyerek tudta könnyedén nyomkodni koccig, úgyhogy a jó fogáserősség ritka, mint a fehér holló.

Holnap pihi, ebben a bújkálós betegséges állapotban nem célszerű az edzést erőltetni.

Nincsenek megjegyzések: