szombat, december 27, 2008

Uszoda - kondicionálás


Ma családi kirándulás a fedett uszodába. Amúgy is edzésnap van, ezért éltem a lehetőséggel:
  1. Angie mértékadó 12:30-as idővel
  2. Metcon: 3x(3 gyakorlat: felvétel láblökéses nyomással + guggolás + evezés)x50kg, 50'-60' pihenőkkel
  3. Úszás: 20 hossz
  4. Melegvíz
  5. Szauna: 3 kör

A két és félnapos erőltetett zabálás után az Angie rettentő nehezen ment: a húzódzkodásnál, a fekvőtámasznál mintha súlymellényt nyeltem volna. Majd egy perccel rosszabb időt teljesítettem szokottnál.
A súlyzós Metconnál nem is mentem csak 3 kört, de így is elég volt. Ellenben rájöttem, hogy az uszodai konditerem olyan mint egy zápor utáni erdő: csepegés, csurgás, hatalmas foltok - legalább 30! - a szőnyegen. Amikor a külső hőmérséklet 0 fok alá esik, a lecsapodó pára csepegést idéz elő. A fekvőtámasznál szabályosan keresni kellett a helyet, ahol sem a cipőm, sem a kezem nem ér nedves foltba, miközben a hátamra sem cseppen a jéghideg víz. (Lehet, hogy ezzel ment el az a perc?! - Remélem...)

Az úszás során megint konstatáltam, hogy ez számomra mennyire unalmas: minden tiszteletem a 40-50 hosszt úszóké... De azért jó volt, különösen amikor hátban mentem.

Majd egy éve szaunáztam utoljára, sajnos a gyerekek miatt ez nálunk manapság luxusidőtöltésnek számít. Nagyon jól esett!

Egy kis melegvíz, játék Bazsival és kész! (Remélem Bazsi is...)

1 megjegyzés:

Betti írta...

21:02: Bazsi még nincs kész...