szerda, december 10, 2008

Gyors edzés


Két kettlebell óra között (kedd-csütörtök) ma kivételesen beiktattam egy gyors edzést:
  1. Bemelegítés
  2. Döntött törzsű evezés kézisúlyzóval: 10x47,5kg, 3x5x67,5kg
  3. Köteles húzódzkodás: 6x5 (minden második sorozat ülőtartásban
  4. Snatch gyakorlás: 10-10, 20-20, 10-10 @24
  5. Metcon-1: "Végzet 3 perc alatt" @24
  6. Nyújtás

A kézisúlyzós evezés már jobban ment mint a múltkor, de a szűk keresztmetszet a fogás. Különösen ballal nem bírtam egyszerre lehúzni az 5 ismétlést, egy pillanatra le kellett tenni, fogást igazítani, majd ismét húzni.

A húzódzkodásnál kipróbáltam az ülőtartásos módot, hát elég kemény, bár jobban ment, mint gondoltam.

A snatch gyakorlása után egy kis 3 perces torna, de most végig egy oldalon és végig @24-gyel. Ez lehet rossz döntés volt, mert a végére a snatchből már csak 7-8 ment a 30mp alatt: a golyó majd kiesett a kezemből. De nem tettem le, pihenésképpen lengettem, majd jöttek az utolsó ismétlések. Ezt azért máskor inkább a @16-tal fogom végezni még egy darabig, vagy kezet váltok minden egyes gyakorlat után (órán is így csináltuk).

Jó volt, rövid volt, remélem nem fárasztottam le magam a holnapi golyózás előtt.

Nincsenek megjegyzések: