szerda, június 09, 2010

BUP@40 + Pitagorasz


Ha szerda, akkor egy összetett MetCon. Most kivételesen kora délután a jó melegben (rövidgatya és atléta):
  1. Bemelegítés

    I. rész: Rajolás

  2. BUP: @24, @32, majd jobbal @40 (kétszer is)

    II. rész: Teljes testes MetCon

  3. Pitagorasz: 24 perc alatt - Új csúcs!
      Clean&Press @32
      Húzódzkodás (saját testsúly)
      Padra guggolás @40

      Összesen (55-55) C&P, 55 PullUp, 55 Guggolás

    III. rész: Fogás- és Törzserő, Atlasz-készlet

  4. Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 3x(12kg-12kg)x(ameddig megy)
  5. Farmer + Hídtartás: 4x[(40kg-48kg)x(1 perc) + 1 perc], körönként cserélve a golyót, folyamatos végrehajtás

  6. SMR
Az edzést egy kis rajolással kezdtem: BUP. Már a múltkor (04.21) is bepróbáltam a @40-et, akkor ledőlt, mert megijedtem, hogy kinyomom De éreztem az erőt hozzá. Na most nem ijedtem meg.

Az első próba. Inog-billeg, izeg-mozog, a végén majdnem ad egy pofont. Az arcomon a végtelen büszkeség: "Ide nekem az egész világot!", szóval igazi sikerélmény. Ezért már megérte kimenni!



A siker nyomán azonnal jött az adrenalin löket. Ekkor már tudtam, hogy simán ki tudom nyomni, így megpróbáltam ügyelni a részletekre is. Ezt már a YouTube-ra is fel mertem rakni :)



Mindkét nyomás meglepően könnyen ment, a második BUP után úgy kellett magamat lebeszélni, hogy ne nyomjak egy MP-t a nagy golyóba. Aztán győzött a józan ész, ennyi sikerélmény pont elég volt mára, mert az arcom nem fog kiférni az edzőterem ajtaján...

Az edzés gerincét a Pitagorasz adta. Az utolsó 4-3-2-1 sorozatot a szokott módon összevontam két 5-ösbe.
2(!) percet javítottam az április végi időn. Ez ismét csak annak köszönhető, hogy a húzódzkodó ott van tőlem 2 lépésre, így hívogat, hogy "Ugorj fel rám!"

Edzés végén farmerrel kombinált hídtartás. Itt már régebben bevezettem egy új okosságot: a GymBoss-t 1:10-re állítom, így a leteszem a golyókat, elhelyezkedek hídtartásba, illetve a felállok és felveszem a golyókat nem számít bele az időbe, sőt még így általában 1:05 szokott lenni a tiszta gyakorlat idő.

Holnap strand a gyerekekkel, ha már megjött a nyár! Legalább barnulok, mert olyan fehér vagyok, mint a frissen esett hó...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép eredmények!!!!

Lakatos Péter

Névtelen írta...

Gratulálok!
Nekem még csak 40 kg-al BUclean megyeget :( :).
Bajzáth RKC

Sanyi, a vándorló gyerek írta...

Köszönöm Péter és köszi Bajzáth RKC :) !
De ez csak rajolás, hogy érezzem, jó úton járok!