szerda, június 16, 2010

Szerdai MetCon


Ma egy kis rajolás után erőállóképességi-nap:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Rajolás

  2. Húzódzkodás-piramis: 5, 3x(+@16), 2x(+@24), 2x(+@32), 1x(+@40), 1x(+@48), 1x(+@40), 2x(+@32), 12x(+10kg)

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Összetett MetCon: 5 kör, folyamatos végrehajtás (pici pihikkel...)
      Burpee + Húzódzkodás 10
      Snatch (10-10)@32
      Farmer (@40-@48)x(1 perc), körönként golyócsere
      Hídtartás 1 perc, ez volt a legnehezebb, mert nagyon egyhangú

  4. SMR
Nagy súlyú húzódzkodással kezdtem, felmentem egészen @48-ig, mind teljes lógásból indult.
Egy székről vetettem magam a mélybe :). A @24-nél fel is borult a "mélybe ugrásnál" (fellöktem a talpammal), így a gyakorlat végén golyóstól kellett leugranom: nem volt f@sz@. Ettől kezdve nagyon figyeltem, mert nem akartam nagy golyókkal az övön leugrálni, mert ugye csak 25-30 cm-re van a padlótól a lábam.

Sajnos a @48 nem volt meg: "megcsókoltam a rudat" de már nem tudtam áll alá behúzni, rugózni meg nem akartam. A többi az frankó volt.
Levezetésnek egy maximális ismétlés (+10kg)-mal. Jelenleg 104-106kg a testsúlyom - attól függ, hogy ebéd után, wc előtt, vagy üresen - így elégedett vagyok ezekkel az eredményekkel.

Az edzés gerince egy összetett MetCon. Az összidőt elfelejtettem mérni, már menet közben jutott az eszembe. Mindenesetre fullra kihajtottam magam. Jól is esett, hogy most nem voltak nagy súlyok beépítve, mert a hétfői guggolás még igenyösen benne van mindkét combban. Pedig akkor nem tűnt annyira durvának.

A húzódzkodásba ugrás vagy a snatch (vagy a farmer) kissé meggyepálta a jobb tenyeremet, lejött egy 1ft-os nagyságon a bőr. Majd kinő...

Holnap pihinap, vagy amit akarok.

Nincsenek megjegyzések: