péntek, október 08, 2010

Duplások és Snatch


A vállfájást már rég elfújta a szél, meg a napi 5 gramm C, meg Flector, meg kenőcsözés, meg a sok-sok víz, de azért még ma sem mentem @32 fölé, biztos, ami biztos alapon. Mondjuk nem is kellett, mert azért a duplagolyós meló se rossz ám:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  3. Duplagolyós erőkörök (@32-@32)-vel: 5 kör, kényelmes 3 perces pihikkel a körök közt
      Clean&Press - 5
      Fűrészelős nyomás - 5-5
      Clean - 5
      Renegát evezés - 5-5

    III. rész: Fogáserő, Atlasz-készlet

  4. "A 6. már aerobik": 3 kör
      Rolling Thunder emelés (3-3)x60kg - összeláncolt kézisúlyzókkal
      Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): (16kg-16kg), majd (14kg-14kg)
      Szeghajlítás 1db 6x180-as szeg
      Tárcsás bicepsz - (5-5)x15kg

    IV. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch: Minden percben (10-10)@24, a perc többi része pihenő, összesen 200x@24 snatch 10 perc alatt

  6. SMR
Jó kis edzés, különösen a duplagolyós erőkörök tetszettek. Le is mértem, egy kör olyan szűk másfél percig tartott, nem kapkodtam benne.

Egy kevés fogáserő, majd 10 perces 200 snatch. Minden percből 15-16 mp maradt pihenni. Jól esett, az utolsó percet teljesen végig is dolgoztam, de nem számoltam a plusz ismétléseket, mert minek.

Hétvégén pihi, meg lehet kimerészkedem az uszodába is... Kabát, sapka, sál, kesztyű, mondjuk jó nehéz lesz így úszni...

2 megjegyzés:

Betti írta...

Öööö meg törölköző.. ugyebár...

Sanyi, a fakír gyerek írta...

Hátammegminek?