kedd, október 05, 2010

Má' megmaradok!


A hétfő reggeli totál fájdalomtól kedd estére sikerült eljutnom a fájdalommentes állapotig, azaz nem érzek semmi fájdalmat a mindennapos normál tevékenység során.
Már a HG300-at és a CoC2,5-t is nyomogattam... :)

Valszeg tényleg az a tetves hajszárítózás lehetett a ludas a szauna után, mert azért egy komolyabb ízületi gyulladás nem szokott két nap alatt ennyit javulni. Mindenesetre érdekes tapasztalat, hogy mennyire sérülékeny is a Sanyi gyerek. Pedig azt hittem vasból vagyok... pedig régen abból voltam... :)

2 megjegyzés:

Juci SFG írta...

Most is vasból van a Sanyi gyerek, csak olyan vasból, amelyik nem bírja a huzatot!
Vagy az úszást. Azt a vasak okkal nem szokják szeretni :)

További erőteljes jobbulást kívánok!

Sanyi, a nyeletlen fejsze gyereke írta...

Köszönöm! Én mindent erőteljesen csinálok...