csütörtök, október 21, 2010

Csütörtöki péntek: egy cél kipipálva


Ma délután váratlanul adódott egy kis szabadidőm és mivel a péntek erősen kétséges, így kihasználtam egy gyors duplagolyós melóra:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  2. Duplagolyós erőkörök (@32-@32) + MP: 3 kör
      Snatch - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Clean - 5
      Swing - 5
      Húzódzkodás - 5x(+@16)

    Volt egy bevezető kör is (@24-@24) és saját testsúlyos húzódzkodással

    Egy-egy kör után (kis pihi volt azért a húzódzkodás után) MP@40 11-11, majd 8-8, végül 6-6, összesen (25-25)@40. Másfél éves cél kipipálva! Végre!

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Dupla Snatch: Minden percben 10x(@24-@24), a perc többi része pihenő, 50 dupla snatch 5 perc alatt

  4. SMR
Most először próbáltam be az erőkörök részeként a dupla snatchet két @32-vel. Frankó volt, de mondjuk nem is végeztem csak összesen 3x5-öt belőle az erőkörök részeként.

Mivel alig volt nyomás a duplás erőkörökben (és csak 3 kört akartam), így letámadtam magam az egyik (másfél)éves cél megvalósításával: MP maximális ismétlésre @40-nel. Szűk két hete gondoltam rá először, hogy be kellene már próbálni, tudtam, hogy megvan, de valahogy sosem fért be az edzésembe. Másrészt Bazsika a napokban nagyon motiválót nyomkodott jobb kézzel, így végre én is rászántam magam. Rájöttem amúgy, hogy egyre jobban szeretek edzeni, mint rajolni. Öregszem(?), á, csak a hajam kevesebb. Nincs is.

11-11 sikerült, mondjuk jobbal 12 volt, de azt már nem számoltam be, így maradt a 11-11. Érdekes, hogy ballal annyit tudtam, mint jobbal. Azaz vagy a jobb oldalam gyengült el, vagy a bal erősödött fel, hála sok-sok szimmetrikus gyakorlatnak. Már csak a fogásom erősebb a jobb oldalon, de remélem ez így is marad.

Történeti áttekintés:
2008 december 15: MP (1-1)@40
2009 május 9: MP (5-5)@40
2010 május 11: MP (8-8)@40
2010 október 21: MP (11-11)@40

Az MP-t le is veszem a célok közül, ideje volt, már teljesen odaégett a felirat. Biztos hosszútávra tervezek :) Mondjuk direktbe nem edzettem rá, hanem hagytam hogy jöjjön, aminek jönnie kell. Még pár év és a 80kg-os RT-emelés is teljesül: lehet edzeni kellene rájuk...

A MetCon is rendhagyó volt: 5x10 dupla snatch @24-@24. A 10 ismétlés próba volt, hogy mennyire pukkasztó ez a gyakorlat. Pukkasztó, simán belefér az 5 perces halálok közé, akár (12-14)/perc ismétléssel is.

Mivel a pénteket ma letudtam, így már csak a hétvégi uszoda maradt a hétről.

6 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

11-11? Az nagyon fasza!Gratulálok.Mennyi most a súlyod?

Sanyi, az emberes gyerek írta...

Hali!
Jelenleg olyan 105 körüli (szeptemberben ez ugrott fel 110-re röf-röf), ebből szeretnék még lefaragni vagy 5-6-ot karácsonyra. Hogy legyen hova pakolni az újévi malacot :)

Balázs Csata írta...

Gratulálok Sanyi!

Sanyi, a Sztahanovista gyerek írta...

Köszi Balázs, a mennyiségi munka fekszik nekem, a nagyobb golyók meg még agyonnyomnak... :)

Ricsi írta...

Gratula innen is!

Sanyi gyerek, aki résen van írta...

Köszi!