kedd, május 11, 2010

Angie + Sig Klein(szerűség)


Ma - holnap nem érek rá - a heti összetett Metcon (saját testsúllyal, nem kell mindig súlyzózni), egy kis rajolással fűszerezve:
  1. Bemelegítés

    I. rész - Rajolás

  2. Sig Klein Challenge - 1:44
  3. MP - maximális ismétlésre: (8-8)@40 - Új csúcs(!): Ez azért a Sig gyerek után elég jónak tűnik...

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 3x(14kg-14kg)
  5. Kézisúlyzó tartás és séta (szélső tárcsa): 3x(12kg-12kg)x(leesésig)
  6. Tárcsás bicepsz: 2x(5-5)x15kg

    III. rész: Angie - 24:18
      100 Húzódzkodás (kevés lendülettel, mert nincs rá hely) - 10:35
      100 Fekvőtámasz - 5:15
      100 Guggolás (padra) - 3:25
      100 Felülés (nem hasprés, hanem normál) - 5:03

  7. Lógás törölközőn: leesésig
  8. SMR
A Sig elég jó volt, bár visszanézve a videón, mintha néhányban lenne egy kevés lábmunka is, bár akkor ezt nem éreztem. Sebaj, mert az erő simán bennem van hozzá, de máskor erre jobban figyelek. Ezért jó néha-néha videjózni is, mert sajnos én egyedül edzek és nincs aki folyamatosan szekáljon.



Volt egy másik felmérés is: MP maximális ismétlésre @40-nel. Ezt utoljára nyáron mértem fel, akkor 5-5 volt vért izzadva, teljesen pihenten. Most a Sig-gyerek után sikerült 8-8, még talán lett volna 1-1, de a tűz már hiányzott...

A rajolás után fogáserősség, majd egy régen végzett saját testsúlyos MetCon: Angie. Nem akartam súlyzózni, mert azért a heti testépítő nap még nagyon bennem van.

A húzódzkodásban variáltam, volt rendes, párhuzamos fogású, szembe tenyeres, a húzódzkodó tetejét fogva, stb. Egy sem volt kipping, de volt jó néhány, ahol a térdemet azért lendületesen felhúztam közben: sajnos csak erre van hely, mert kissé magas vagyok, a húzódzkodó meg alacsony...
A fekvőtámasz kemény volt, az elején még 30-20-20, aztán már elég volt a 10-eket is lenyomni...
A többi szinte pihi.

Holnap pihenőnap, minek annyit edzeni jelszóval...

7 megjegyzés:

Kovács Lacee írta...

Herr Klein elég jól sikerált!:) Bravo!

Ricsi írta...

Nagyon kemény!
Angie nemsokára nálam is befigyel, Sig Kleinre azért még várni kell. :)

Sanyi, a kemény gyerek írta...

Köszi Lacee és Ricsi!

Két @40-nel, na már tényleg nagyon kemény lehet. Még szerencse, hogy csak egy @40-nem van...
Ez inkább csak rajolás.

Hanem az Angie-ban a húzódzkodás (így 1q környékén), az nehéz. Lehet nekem is fogynom kellene, mint a másik embernek?!

RKC Hungary írta...

Sanyi ez nagyon szép. Arra vigyázz,hogy van pár ismétlés, ahol a nagyon mélyre mész - a fogantyú a térd alá megy - az nagy nyomás alá helyezi a gerincet.

Sanyi, a lapátolás megszállottja írta...

Péter: Ok!
Bár ment közben ezt se nagyon éreztem, de lehet benne valami, mert még Gabi is mondta anno, hogy erős a derekam (sokat kibír és kompenzál) de később ez biztos nem így lesz...

efg írta...

Durván nyomod Sanyi, gratula! Duplán!
A Kleinhez is, meg a @40 nyomáshoz is :)

Sanyi, a ráérős gyerek írta...

Köszi!

Elbohóckodok itt a keleti végeken, no meg nekem nem kell agyba-főbe RKC-re készülnöm: mindenfélére ráérek :)