hétfő, május 31, 2010

Erő és Snatch


Ma egy kevés erő és a szombaton kiagyalt snatch-kupac volt terítéken:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. "A 6. már aerobik": 3 kör, köztük 2 perc pihi
      MP (5-5)x@40
      RT-emelés (3-3)x(50kg + szerelék)
      Húzódzkodás 3x(+@32)
      Padlónyomás (3-3)@48
      Swing 20x@48, maximális sebesség és magasság

    II. rész: Erőállóképesség

  3. 200 Snatch időre:
      100x@32 - 4:35
      100x@24 - 5:15
      Összidő: 9:50 - Összsúly: 5600kg

  4. Lógás és SMR
Azért az erőrészben kissé tartalékoltam a snatchre, mert tudatosan kihagytam a felvétel jellegű gyakorlatokat (golyóval illetve rúddal), "csak" 3x20 robbanékony, nagy golyós swing volt.

Az erő műhelye:

Az első 100 snatch a @32-vel jó volt, 10-enként volt kézcsere, két nyúlfarknyi (magnéziáztam) pihivel. Mivel ez már a második 4:30 körüli időm 100 snatchre, így lassan megérik egy 5 perces felmérés is a @32-vel.
A @24 is frankón kezdődött, mivel szinte azonnal váltottam, az első 60 ismétlés 20-asával ment, alig éreztem a golyó súlyát. De 60 után hirtelen eljött a vég: szinte egyik pillanatról a másikra elfáradtam. Még az a szerencse, hogy már csak 40 volt hátra, így azzal biztattam magam, hogy ezt már hátrakötött kézzel is megcsinálom: 10-enként volt kézcsere, kis pihikkel minden 10 után. Örültem, hogy vége lett...

A cél 10 perc volt, az sikerült is betartanom, bár jó lett volna a @24-el is 5 percen belül végezni. A pulzusom a végén - feküdtem a padlón - 31 volt 10mp alatt, de +-2, mert annyira lihegtem, hogy nem is tudtam igazán megszámolni. Mindenesetre ez azért 180/perc körüli. Naggggyon kívül esik a komfortzónámon...

Az erőállóképesség edzőterme snatch előtt:


Az erőállóképesség edzőterme snatch után:


Ja, és a tenyerem nagyon jól bírta, semmi rejtett vízhólyag, vagy szakadás. Megérte várni egy hetet az uszodára: ügyes vagyok!

Holnap pihi, de lehet szerdán is, mert megint nyakamba szakadt a meló.

2 megjegyzés:

Kovács Lacee írta...

Snatch: König!:)

Sanyi gyerek írta...

Ja, királyul fárasztó. De pont ezért valóban király!