péntek, május 07, 2010

Erőskecske


Tegnap este a HG300-at jobb kézzel háromszor egymás után koccig nyomtam. A bal fasorba sincs, pontosabban a CoC1,5-et tudom vele többször összenyomni. Legfeljebb a Toldi gyerekkel nem fogok majd ballal kezet, ha én leszek a cseh vitéz...

Ha péntek, akkor a "6. már aerobik" edzés. Sajnos ismét beütött a meló, így csak késő este jutottam ki a terembe. Szerencsére már fitness-emberkék nem voltak a kisteremben: Rammstein, most fekete atlétában, hogy slankítson :)
  1. Bemelegítés

    I. rész: Bevezetés - Bánszegi pörgettyű

  2. Swingek és körzés-variációk: pihenő nélkül, folyamatos 6 perc meló - Tetszik!

    II. rész: Erő - 2x3 gyakorlattal

  3. MP(+CoC1,5) + Húzódzkodás + Renegát evezés: 3x[(5-5)@40 + 5x(+@24) + (5-5)x(@32-@32)]
  4. Helyből felvétel rúddal + Padlónyomás + Renegát evezés: 3x[5x90kg + (5-5)x(@40+5kg)+ (5-5)x(@32-@32)]

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  5. RT emelés + Tárcsás bicepsz: 2x[(63kg-63kg) + (5-5)x15kg]
  6. RT emelés + Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 2x[(63kg-63kg) + (14kg-14kg)x(leesésig)]

    IV. rész: Erőállóképesség

  7. Tabata10 swing: 10x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"

  8. SMR
Iszonyat jól ment az edzés, nagyon érztem ma a súlyokat. Köszönhető ez annak is, hogy az erő rész nem volt hosszú illetve változatos volt. A renegát a két @32-vel megtörte az egyhangúságot. Az MP-nél a másik kézben a CoC1,5 volt hivatva a feszítésre figyelmeztetni...

A Fogáserősséget most közvetlen a fő rész után raktam, valszeg ez lesz a helye ezek után. (Pontosabban, ha kitartásos fogáserő gyakorlat van soron - tartások, cipelések közepes terheléssel leesésig - akkor marad utoljára.) Eddig mindig az Erőállóképesség-rész után volt, de mi marad meg egy pusztító MetCon után a fogásból? Nem sok... - ezt ma tapasztaltam is.

Egy gyilkos 10 sorozatos Tabata és kész!
A hétvégén kinéz egy kis Palace - már régen voltunk. :)

Nincsenek megjegyzések: