hétfő, május 03, 2010

Testépítő öröm-nap + Snatch


Végre vége a két napos takarítási, festési, pakolászási melónak. Fárasztó.

Elkészült a kártyatépés-könyv magyarra fordítása. Még belerakom a képeket - eddig csak azokat értettem belőle :) - és van egy frankó kis könyvem! Mondjuk ettől nem lesz jobb a tépésem, de legalább tudok róla olvasni...

Ha hétfő, akkor hajtsunk izomtömegre:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Testépítő Mell-Hát nap

  2. Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés rúddal: 10x(100kg+110kg), 10x(110kg+120kg), 10x(120kg+130kg), 10x(110kg+140kg)
  3. Köteles húzódzkodás (széles fogás) + Kézisúlyzós nyomás ferdepadon: 2x[10 + 16x(30kg-30kg)]
  4. Köteles húzódzkodás (széles fogás) + Mellgép: 2x[10 + 12x(-6lap)]

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch: 10x[(10-10)@32 + 30mp pihi], összesen 200 snatch, olyan 15 perc alatt

    III. rész: Fogáserősség (Atlas-készlet)

  6. Tárcsaforgatás: 2x(6-6 majd váltott kézzel 6-6)x25kg, folyamatos meló
  7. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)

  8. SMR
Késő délutáni edzés, ilyen utoljára az elmúlt nyár végén volt. Bizony, ismét eltelt egy év. Ennek jó oldala, hogy mostantól egyre több a szabadidőm.

A 10x120kg-os fekvenyomás sajnos nem ment egyben, 6+2+2 volt, olyan 10-15mp-s pihikkel közben (fel sem ültem a padon). Kissé túllőttem a súlyt, de ha 10, akkor 10! Az második dupla olyan volt, mintha 140kg-ba ment volna... :)

Egy kis snatch: végre megúsztam bőrfolytonossági sérülés nélkül! De nagyon éreztem a vége felé, különösen a bal tenyeremet. Valszeg, ez az összesen 200 ismétlés a @32-vel lehet a felső határ, amit jelen pillanatban elbír a tenyerem. Ez van.

A fogáserős gyakorlatok nagyon nehezen mentek, ugyanis oly mértékben lefőttem a snatchben, hogy állandóan folyt a tenyeremen a lé, másrészt elég sokan is voltak a teremben, azaz alapból is nagy volt a páratartalom.
Mi lesz itt nyáron?!

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: