péntek, május 21, 2010

Erőnap (Mikor süt már a nap?!)


Ha péntek, akkor a "6. már aerobik" nap:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Bevezetés - Bánszegi pörgettyű

  2. Swingek és körzés-variációk: pihenő nélkül, folyamatos 7 perc meló - Tetszik!

    II. rész: Erő - 2x3 gyakorlattal

  3. C&P + Húzódzkodás + RT-emelés: 5x[(5-5)@40 + 4x(+@24) + (3-3)x(50kg + szerelék)]
  4. Helyből felvétel rúddal + Padlónyomás + TGU: 3x[5x90kg + (5-5)x@40+ (1-1)x@32]

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Fekvőtámasz-Ugrás húzódzkodóra-Húzódzkodás: 8x(30/30), kb. 5 sikerült egy sorozatban

  6. SMR
Nagyon ügyes voltam ma: az RT-s emeléshez használt súlykupac tetejéről kényelmesen elérem a húzódzkodót, így biztonságosan lehet golyóval húzódzkodni, azaz nem kell ugrálni. Így ez a két gyakorlat most jó darabig együtt marad, amíg nem növök vagy 20-25 cm-t... :)

Egyébként az első sorozatban beleléptem jobb lábbal a golyóba, úgy ment 4 ismétlés, de az összes erő arra ment el, hogy figyeltem, nehogy lefittyenjen a lábfejem... Jó lesz ez, csak két @12-vel fogom majd végezni. (Van is, csak itthon)

A MetCon egy nagyon régen kinézett gyakorlat, még Radnai blogjában olvastam valamikor. Csak eddig ugye nem lehetett, mert nem volt olyan magas húzódzkodó, hogy ugrani kelljen és nem is volt alatta hely. Csak a nevét nem tudom, de keresem.
Ugrás fekvőtámaszba - fekvőtámasz - ugrás vissza guggolásba - ugrás fel a húzódzkodóra - húzódzkodás (kihasználva az ugrás adta kevés lendületet) - vissza guggolásba és újrakezdődik az egész.
Jó kis összetett, saját testsúlyos gyakorlat!

Külön fogáserősségre nem is volt szükség, mert beépítettem az erőgyakorlatok közé.

Jó edzés volt!

Ja, tegnap este kártyatépés is volt:

  • 1 pakli (55 lap) francia kártya: kb. 20mp - Ez most nagyon ment!
  • 1 pakli (33lap) magyar négyfelé: na, itt meg majd összesz@rt@m magam, míg a második félpaklit kettétéptem... Pedig előtte a franciából 45 lapnyi felet kaptam ketté! Lehet ott ment el az erő.
  • Konfetti az összesből

    Hétvégén pihi.
  • 4 megjegyzés:

    Kovács Lacee írta...

    MetCon:

    G.I. Jane
    Burpee/húzódzkodás

    100 ismétlés időre

    Sanyi, aki véresre fogja edzeni a tenyerét írta...

    Köszi!

    A 100 ismétlésre már láttam is videjót a YouTube-on, tiszta vér lett a gyerek tenyere...

    Egyébként Nálad kommentszünet van? Nem lehetett megjegyzést írni, mert meg is akartam kérdezni a nevét.
    Mondjuk láttam, valaki keményen beszólogatott ott néhány nappal ezelőtt: 114 megjegyzés, tiszta Homár...

    Kovács Lacee írta...

    Szia!

    Én is csináltam már és nem véreztem...:)

    Most egy darabig még szünetel a dolog, mert elegem van a sok tudatlan gyökérből, aki olyan dolgokkal vádol, amire még csak nem is gondoltam!

    Sanyi, a kokszmatyi írta...

    Olvastam. Irígy, lusta és főleg buta emberek voltak, vannak, lesznek: le kell őket sz@rni!

    Rám már itt Szobin legalább 4 éve mondják - a hátam mögött - hogy kokszos állat. Én ezt elismerésnek veszem...