péntek, május 14, 2010

Az erő gyakorlása


Ma a hét utolsó, most erő jellegű edzése, kivételesen este (egész napos meló):
  1. Bemelegítés

    I. rész: Az erő gyakorlása

  2. BUP + Húzódzkodás: 8x[(2-2)@32 + 2x(+@32)], semmi megingás és frankó kivitelezés!
  3. Felhúzás + Padlónyomás: 10x60kg, 10x100kg, 5x140kg, 5x180kg, 3x5x200kg (6200) + minden sorozat után (5-5)@40

    II. rész: Fogáserősség (Atlas-készlet)

  4. Egykezes emelés állványról: (1-1)x100kg, (1-1)x120kg, (1-1)x140kg
  5. Lógás Killer Rope-n: (szűk fogás)xleesésig, (széles fogás)xleesésig

  6. SMR
Pár hete felmértem, hogy pihenten mennyit tudok nyomni @32-vel BUP-ban (5-3), ahhoz igazítottam a (2-2)-t. De már menet közben éreztem, hogy ez valóban gyakorlás jelleget ölt, mert egyáltalán nem jelentett kihívást. Így a 8 sorozat végén próba: jobbal 7, ballal 5 ismétlés, már a gyakorló rész végén! Úgyhogy következőleg szívfájdalom nélkül (3-3) lesz az adag.

Érdekes ez a BUP. Régen sűrűn elővettem és @32-be jobbal kettőt, ballal egy (nem szépet) tudtam nyomni. Mostanában egyáltalán nem nyomok BUP-ban (kivéve azt a múltkori felmérést) és mégis ugrásszerű a fejlődés. Ezt megint csak a sok @32-es C&P illetve a dupla C&P-nek tudom be.

Egy dupla nagygolyós húzódzkodás volt mellé (teljes lógásokból indítva) illetve egy kevés felhúzás és padlónyomás. Sajnos a @40 aljára mágnessel rögzített +5kg már a múltkor is lötyögött, így azt ma már nem mertem felrakni, nehogy a lábujjam után a fejem törjön... Helyette több sorozatban volt @40.

MetCon ma nem volt, nehogy összezavarjam az izmokat... :)

Hajh, lassan jól jönne egy Elite @48 - Swing, C&P, Padlónyomás, Farmer, Renegát, esetleg MP...

Ja, délben még egy francia kártya is felaprítódott. A héten voltunk debreceni InterSparban és a Tacskóban, mindkét helyen otthagytam a kezem nyomát... :)

Nincsenek megjegyzések: