péntek, május 28, 2010

Végre péntek!


Az izomláz reggelre alig érezhetővé halványodott, így jöhetett egy - azért kissé könnyített - kevert erőnap:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. "A 6. már aerobik": 5x(3 gyakorlat + swing)
      Fekvenyomás 3x130kg
      Húzódzkodás 4x(+@24)
      RT-emelés (2-2)x(55kg + szerelék)
      Swing 20x@48, maximális sebesség és magasság

    II. rész: Repetíciós-rész

  3. Kézisúlyzós nyomás ferdepadon + Egykezes evezés kézisúlyzóval: 2x[20x(30kg-30kg) + (12-12)x67,5kg]
  4. Kézisúlyzós bicepsz állva: 16x(24kg-24kg)

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Tabatácska swing: 6x(20/10)@48, "Ami a csövön kifér!", 1x14db, 1x13db majd 4x12db fért ki, aztán eldugult a cső...

  6. SMR
A masszázsnak hála a hátam teljesen ok, de tapasztalatból tudom, hogy ilyenkor ez csak látszólagos, vigyázni kell rá. Így hanyagoltam a "felveszem a súlyt és a fejem fölé nyomom" típusú gyakorlatokat, helyette volt a fekvenyomás illetve a swingek.

A Tabatánál 6 frankó sorozat után nem akaródzott elkezdeni a 7. sorozatot, így csak egy Tabatácska lett. Sebaj, volt már előtte 5x20x@48, szerintem jó kivitelezéssel. Ráérek én ismerkedni még ezzel az új baráttal. Minek elkapkodni.

Hétvégén pihi uszodával, mert a tenyerem egyre ramatyabbul néz ki. A heti swing mennyiség nem bántotta, de snatchelni nem mertem.

Nincsenek megjegyzések: