vasárnap, május 09, 2010

Palace


Tegnap délutántól zárásig (este 9) családi élményfürdőzés és játszóházazás (az is van).

Bazsi ismét előrelépett csúszdaügyileg, ugyanis rávettem, hogy az eddig még mumusként tetszelgő piros csúszdán is lecsússzon. Igaz, úszógumival mert csak, de ezzel teljes a kép: az összesen egyedül csúszdázik és nem kell az alján elkapni! (mellesleg mássza a három emeletnyi lépcsőt...).
A trambulin is nagyon bejött neki: csúszda és ugrálás. Persze rajzolással kezdett: vagy félórát rajzolt a játszószobában - ami a kisebb gyerekeknek van kialakítva.

Már emlegeti, hogy a debreceni Aquaticumba is el kellene már menni, mert ott még nem próbálta a csúszdákat. Ott emlékeim szerint 7 csúszda van: egy széles családi, 2 alacsony kanyargós, 2 egyenes kamikaze és két magas kanyargós. Csak éppen az kettőnknek kétszer annyiba fog kerülni, mint most négyünknek a Palace. És a víz is hideg...

Réka is tök jól elvolt, bár most a kis csúszdákat kihagyta, de felfedezte, hogy a gyerekmedencékben milyen sok érdekesség van. Így mi szegény, megfáradt szülők punnyadtunk. Találtam egy különösen erős vízsugarat a trópusi medencében, így míg Bazsi nyomta a köröket addig én szétpüföltettem a hátam. Aztán egy kis gyógyvíz illetve jakuzzi(k) és végem is volt.

Ma pihinap.

Nincsenek megjegyzések: