szombat, május 29, 2010

Uszoda + egy új okosság és egy új kihívás


Ma kora délutánig meló, aztán uszodai élvezetek:

  • 1 kör Szauna
  • 40' Úszás: Békatalpas hát és gyors
  • 15' Melegvizes ücsörgés
  • 3 kör Szauna: Hosszú pihikkel és tenyérdörzsikével

    A múltkori uszodalátogatás során lelkes amatőr úszók tanácsolták - látva fázós természetem - hogy ha úgyis szoktam szaunázni, akkor menjek egy kört úszás előtt.

    Ma kipróbáltam: Mivel nem voltam előtte a vízben, az azonnali szauna során szinte éreztem, hogy a verejtékezéssel távozik a sok gonoszság, másrészt valóban fantasztikusan jó érzés volt utána az úszás!

    A vizet tökéletesen kellemesnek éreztem, a fázás gondolata sem merült fel, másrészt a szalagok, inak bemelegedve: úgy szántottam a vizet, minta húztak volna. Hiába, mindig tanul az ember!

    A dörzsikézéssel a tenyeremet sikerült teljesen rendberakni, így mehet a snatch. Ki is találtam egy kis Sanyi-féle kihívást magam részére a szauna magányában:

    Végezz 100x@32-es és 100x@24-es snatchet a lehető legrövidebb idő alatt!

    Gondolkodtam a 2x5=10 percben is, de az 5 perces snatch teszt szentségét nem akarom azzal meggyalázni, hogy ... :)

    Már alig várom!
  • Nincsenek megjegyzések: