csütörtök, május 27, 2010

Masszázs és kártyatépés


Tegnap este felé már éreztem, hogy valami nem 101-es a hát középső részén, így ma délelőttre szűk egy órás masszázst rendeltem el magamnak. Lefőttem én is, meg a masszőr is... :)

Délután még bemutató jelleggel:

  • 1 pakli (33lap) magyar négyfelé
  • Gripper: jobb kézzel 4xHG300, 9xCoC2,5

    Kissé lámpalázas voltam (mindig a magam csendességében szoktam tépelődni), így nem pont középen téptem el a paklit. Ez meg is bosszulta magát, mert a kisebbik fél negyedekké tépésére igenyösen fel kellett szívnom magam. Ellenben a másik fél sima ügy volt.
    A negyedeket ajándékba adtam + egy teljes paklit gyakorolni :)

    Később:

  • 1 pakli (55 lap) francia kártya: kb. 25mp
  • Konfetti a franciából

    Holnap kevert edzés, de még meglátom, mert jelen pillanatban határozottan izomlázam van Thalész úrtól meg a masszázstól...
  • Nincsenek megjegyzések: