szerda, május 05, 2010

Euklidész


Tegnap este még volt egy kevés kártyatépés:

  • 1 pakli (55 lap) francia kártya: kb. 50mp - Ez most nagyon nyögvenyelős volt
  • 1 pakli (33lap) magyar négyfelé: kb. 1 perc - Erre már felszívtam magam
  • Konfetti az összesből

    Ezzel elfogyott a magyar kártyám, remélem a rokonság beszerezte már az utánpótlást. Persze a hétvégén voltunk "nagybevásárolni" is és ott diszkréten meghalt két dobozos...

    Ha szerda. akkor egy hosszabb MetCon kis rajolással:
    1. Bemelegítés

      I. rész - Rajolás

    2. Húzódzkodás súllyal: 5, 5x(+10kg), 5x(+20kg), 3x(+30kg), 2x2x(+40kg), 3x(+30kg)

      II. rész: Euklidész - 24 perc alatt (!)

    3. Dupla Clean&Press @32 + Köteles húzódzkodás (széles fogás): összesen 55 C&P(@32-@32) és 55 húzódzkodás

      III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

    4. Rúdtartás normál fogással + Hídtartás: 4x[(160kg)x(amíg az ujjak kinyíltak) + 1 perc]
    5. Tárcsás bicepsz: 2x(5-5)x15kg
    6. Lógás a kötélen (széles fogás): leesésig

    7. SMR
    Az Euklidesz-ben 3 percet javítottam a március végén mért időn.
    Egyrészt a négy utolsó sorozatban lévő (4-4), (3-3), (2-2), (1-1) párt összevontam két (5-5)-be, másrészt a C&P részben az összes sorozatnál egyszerre tudtam elvégezni az első 5 ismétlést, aztán kellett csak letenni a golyókat. (Az első és a második sorozatban a 10 illetve a 9 ismétlés egyszerre lement!)
    Ellenben a széles fogású köteles húzódzkodásnál 5-6 ismétlés után mindig újra kellett fogni. Sokkal nehezebb ez, mint a normál húzódzkodás. Fogásügyileg is, meg maga a végrehajtás is. Persze előtte ott volt a nagy súllyal végzett meló.

    Akartam még swingelni is, de amikor láttam, hogy mennyit javítottam a régi időn, úgy döntöttem, hogy nem kell az már nekem ma... :)

    Egy kis fogáserősség - hídtartással fűszerezve - és már mehettem is meginni a jól megérdemelt turmixot!
  • Nincsenek megjegyzések: