hétfő, október 11, 2010

Hétfői szösszenet


Ma a szokottnál kevesebb volt az időm, így kissé szűkítettem az erőkörökön:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  3. Döntött törzsű evezés + MP: 5x[5x150kg + (5-5)@40]
  4. Vállvonogatás (gurtnival): 10x180kg, 10x220kg, 2x8x260kg

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Padlónyomás + Húzódzkodás: 3x[(10-10)@40 + 10], pihenő nélküli folyamatos végrehajtás
  6. Tabata10 swing: 10x(20/10)x@40, "Ami a csövön kifér!"

  7. SMR
Az edzőruházatom immár a télies fokozatba lépett: hosszúnadrág + hosszúujjú felső. Hol van már a rövidgatya + atléta párosítás?! Azóta már volt rövidgatya + póló illetve hosszúnadrág + póló. Sapkát azért nem fogok felvenni, de kesztyűt lehet, mert a kezem ma is majd odafagyott a golyóhoz :)

Ma az erőkörökben a rudas gyakorlatok domináltak, ha már edzőterem... A MetCon részben a Tabata elé beraktam egy kis padlónyomás-húzódzkodás párost, hiszen időhiány miatt ezek nagy súlyos párjait ki kellett hagynom az erőkörökből. Így viszont egész jó kis repetíciós kupacot alkottak. Közvetlen utána jött a Tabata, pihi csak annyi volt, amíg a GymBoss-t beállítottam.

Az MP nagyon ment ma (is), úgyhogy a közeljövőben felmérem a @40-es maximális ismétlést, ideje lenne már a fenti célok közül kipipálni a (10-10)@40-es célt. Szerintem már több, mint egy éve tűztem ki célul. Májusban már ment 8-8, szerintem most simán menni fog a 10 mindkét oldalon. Ha sikerül, akkor többször fogom nyomásügyileg a kezembe venni a @48-at, de addig nem tartottam időszerűnek, csak alkalmanként nyomtam vele. Minek erőltetni.

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: