szerda, október 06, 2010

MetCon-nap: Csak óvatosan!


A vállam teljesen fájdalommentessé vált, így átmerészkedtem a terembe. A szerda amúgy is erőállóképességi nap, azaz semmi nagyobb súly:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erőállóképesség 2x12 percben

  3. Euklidész - 2x@24 - 12 perc: Összesen 55 C&P(@24-@24) és 55 húzódzkodás
  4. Swing: 12x(30/30)x@40, összesen 240 swing 12 perc alatt

    III. rész: Törzserő

  5. Farmerjárás + Hídtartás: 3x[(@40-@48)x(1 perc) + 1 perc], körönként cserélve a golyót, folyamatos végrehajtás

  6. SMR
6+12+12+6 perces edzés, az egyes szakaszok közt 3-4 perc beszélgetéssel, mert az is fontos :)
Az Euklidésznél nagyon hajlottam a normál (két @32-vel történő) végrehajtásra, de sikerült meggyőzni magam, hogy hétfő reggel még a karomat sem tudtam megemelni, nem kellene visszaesni. Így győzött a józan ész, maradtam a két @24-nél. Mivel szűk 12 perc alatt kivégeztem, így úgy gondoltam hogy akkor a swingkupac is legyen 12 perces.
Egy kevés törzserő a végére és már kész is.
A fogáserőt kihagytam, mert nem akartam nagyon erőlködni, a swingek, a farmer úgyis megdolgoztatta kissé.

Holnap pihinap, remélem rendkívüli esemény nélkül.

Betti ma megy a második szoboszlói kettlebell edzésre az Albert gyerekhez. A hétfői nappal elégedett volt, remélem így is marad. Sajnos egyelőre nem sokan vannak, de majd a rendszeres foglalkozások biztos meghozzák a látogatottságot. Sokan kissé lenézőek a kettlebellel szemben: "Kicsik azok a golyók!" jelmondattal. Az ostobák...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv!

Valóban ostobák.
2,5 év távlatából kellemes nosztalgikus érzéseket kelt bennem az első néhány hónap kettlebell edzésem, ahogy láttam a 100kilós srácokat a 16-os golyótól velem együtt elvérezni... :)

Tibi

Sanyi, a fantáziadús gyerek írta...

Hali!

Egy megfelelő gyakorlatsor és most is el lehet vérezni egy @16-tól, akár 2,5 év múlttal is!