szombat, május 09, 2009

Gyurma + MP-teszt


4 nap pihenő nekem sok. Edzés-függőségben "szenvedek", így egyszerre csak 1 napot tudok csúsztatni, azaz következőleg hétfőn megyek edzeni.
Tehát ma kimentem gyurmázni, illetve felmértem az éves célként kitűzött @40-es MP-t ballal-jobbal. Már elég régóta létrázok @32-vel C&P-t, eljött az idő, hogy megtapasztaljam a hozadékát:
  1. Bemelegítés

    I. RÉSZ: MP Felmérés

  2. MP: (5-5)@40, (12-10)@32

    II. RÉSZ: Nagy súlyok

  3. Fekvenyomás: 12x100kg, 3x8x110kg, 8x100kg
  4. Evezés francia rúddal: 12x110kg, 3x8x130kg, 12x110kg

    III. RÉSZ: izolációs rész (1 perces pihenőkkel)

  5. Evezés ülve csigán szűk fogás: 3x20x(összes lap)
  6. Scott-pad francia rúddal: 12x40kg, 3x8x50kg, 12x40kg
  7. Tricepsz lenyomás csigán kötéllel: 4x8x(összes lap)

  8. Nyújtás, fetrengés
Egyértelmű az erősödés MP@40-ben: 5-5 ! Ez magasan jobb, mint az eddigi elért eredményem. Így az éves célt teljesítettnek tekintem, megemeltem 10-10-re.
Kiváncsiságból még @32-vel is maximális ismétlésre mentem, ez is kellően magas eredményt adott. A C&P-Létra jó út. Nem is térek le róla még jó darabig.

A @40 kezelése is sokkal-sokkal meggyőzőbb volt, mint régen. Értem ezt a clean pozíció elérésére, az ottani megtartásra, a nyomások megindítására és végigvitelére. Látszik a sok-sok gyakorlás eredménye. Ennek nagyon örülök.

A felmérés után a szokásos gyúrásos rész következett nagy súlyokkal majd egy kis izolációval. A fekvenyomás és az evezés szuperszettben volt. A nyomásnál egy kicsit látszott a nagy súlyú MP, de ennek ellenére jól ment.
Az izolációs rész végéről kihagytam az alsó végtagot, ugyanis hétfőn a VO2Max helyett snatch-tesztet tervezek. Vagy 5 vagy 10 perceset.

Holnap pihenőnap! (A Gripper-napot majd valahová beiktatom)

Nincsenek megjegyzések: