szerda, május 27, 2009

CP-Létra + Tabata-Swing


Mivel holnap nem érek rá edzeni, így mára tettem a CP-Létra napot (bár kicsit tartottam tőle, tekintettel a tegnapi VO2Max-ra, azaz kissé sok munka ez a felsőtestnek 2 napon belül. De nem volt gond:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(5 lépcsős létra)@32, 28:02 alatt - Új csúcs!
  3. MetCon: Tabata Swingek: 8x(20/10)@40, végig 16 ismétlés, összesen 128 swing 4 perc alatt
  4. Hídtartás variációk: 4x(60/30)
  5. SMR: 20perc
Ismét javítottam 1 percet múlt heti eredményhez képest. Ez köszönhető annak, hogy az első 3 létrában precízen 45 mp-ket pihentem, csak később tolódott ki 50-55-re.
Igazság szerint már @40-nel akartam próba létrát végezni (azaz felmérni, hogy mennek-e belőle a 3-as létrák), de mivel tegnap snatch volt, így nem akartam nagy súlyra menni ma. Így utólag jól tettem.

A tabata most végig 16 ismétléssel volt, köszönhető ez annak, hogy felvettem ehhez is a cérnakesztyűt. Na most, ebben nagyon gyorsan nem lehet dolgozni, mert repül a golyó..., azaz nagyon kell figyelni a golyó útjára, vagyis nem lehet 100%-on melózni így. Le is vettem 4. pihenőben, de akkor már csak 16-ok mentek. Így is a végén 10mp alatt 32-es pulzust mértem, vagyis perce nézve 192-es volt!

A hídtartás is jól sikerült, az egész edzés 45 percnyi a bemelegítés és az SMR nélkül.

Más.
Lemértem a fedőt és a láncot a karabinerekkel: 2745g + 420g ~ 3 kg. (Átvittem a kis testépítős konyhai grammos mérlegünket. A tulaj azt hitte, hogy most már ezzel fogom kimérni a továbbiakban használt súlyokat, így is olyan kicsikkel dolgozom a régmúlthoz képest... He-he, nagyon vicces!)

Más.
Az erőkar téglához (ma azt is megmértem) vennem kell 30mm-es átmérőjű tárcsákat. Úgy gondolom 2db 2,5kg-os sokáig elég lesz, hiszen a távolsággal is jó lehet variálni. A teremben csak 50mm-es Atlas tárcsák vannak, azok meg nagyon lötyögnek rajta, szóval nem lehet igazán dolgozni velük.

Holnap pihenőnap egy kis Gripperrel.

Nincsenek megjegyzések: