csütörtök, május 21, 2009

CP-Létra +Tabata-Swing


Az elmúlt két nap alatt rongyosra ültem a fenekem és a kognitív képességeim nullához konvergálnak. Ezért úgy döntöttem, lesz, ami lesz, még késő este átugrok egy kicsit edzeni. Nagyon jól tettem!
Úgy látszik, ha az agy le van fárasztva, nem ér rá a fáradságra koncentrálni:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(5 lépcsős létra)@32, 29:10 alatt - Új csúcs!
  3. MetCon: Tabata Swingek: 8x(20/10)@40, elején 19 swing, de a végén is 16, összesen bő 130 swing 4 perc alatt
  4. Hídtartás variációk: 4x(60/30)
  5. Nyújtás
Most még precízebben tudtam tartani a létrák közti 45mp-s pihenőket - köszönhető ez annak is, hogy a nagy teremben golyóztam, ahol most jó edző légkör volt (csörögtek a tárcsák, nyögések, izomszag) - ezért bőven 30 perc alá tudtam kerülni. Egy hónapja még azt hittem, hogy ez lehetetlen. És lám!

Már szinte zárás előtt mentem, ezért rövidebb MetCon-os részt kellett kitalálni: Tabata-Swing@40.

Mostanában értettem meg igazán, hogy mi is a Tabata-protokoll lényege. Sokan végzik, de alapvetően nem a helyes módon: Radnai és Lakatos blogjában kutakodva esett le a tantusz: ez kivégzést jelent!

Mivel 20mp nem nagy idő, meg a 8 kör sem, ezért tudatosan ki lehet kapcsolni a szervezet tartalékoló részét: Ami a csövön kifér!

Nálam 19 ismétlés jött ki elsőre, de végig 16 vagy afelett volt. A végére a fogásom totál, a tüdőm szintúgy padlóra került. Király volt!

A hídtartás már csak egy kis statikus hab. Az utolsó körben már hangosan biztattam magam, hogy Kibírod! Kibírod! Hát majdnem nem...


Más.
Ma megjöttek az új cuccok a Tacticalból:
    Erőkar tégla
    SMR-DVD
    Gripper300
    Néhány cérnakesztyű (próbának)
    Gripper200 (egy ismerősnek ajándékba)
Új cél jelent meg a horizonton: a 300-as összekoccintása!


Megint más.
Ma hallottam a teremben, hogy bezárt Szobin a Szikla edzőterem. Állítólag a bérleti díjat emelték meg drasztikusan. Jómagam is 4 évet jártam oda. (Sokáig az uszoda mellett ez volt az egyetlen terem)

Ez jó is, meg nem is:
Egyrészt ismét egyesül Szoboszló gyúrós családja, másrészt esély van a szováti, derecskei kisebbségi népcsoport (kétujjnyi fuxok + Lexus-BNW-Merci + 15-en járunk egyszerre és beszólunk bárkinek...) megjelenésére. Lehet, hogy el kell hoznom a golyóimat a Jagából, mert fuxosok által fizetett szolganép eladja vasként a MÉH-be...
Na, meglátjuk mi lesz.
Mondjuk 2-3 hét múlva meg nyit egy brutális nagy edzőteremnek álcázott pénzmosoda, remélem ott fognak feltűnni. (De szerintem oda nem engedik be őket, mert azért ott is van a háttérben egy-két-30-40 szekrény...)

Mindegy, én NAAAAAAAAAGYON jót edzettem ma este!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: