vasárnap, május 17, 2009

Pihenőnap (rönkhasítás)


Ma pihenőnap és egy kis funkcionális fitness a szüleimnél. A kb. két hete kivágott fűzfa méteres rönkjeit hasítottam kézifűrésszel könnyen elvágható keresztmetszetűekre. Ehhez nagyfejsze, akácfa-ékek és jó nagy kalapács kell. (Nekünk 5kg-os van, a feje eredeti II. világháborús, még nagyapám találta egy német tank roncsainál a Hortobágyon, belevésett horogkereszttel)

Gyermekujjnyi, fehér, több szelvényes lárvák voltak a közepében (szerintem cincérlárvák), amelyek a belső puha és tápanyadús részben fúrják alagútjaikat (megeszik az előttük lévő faanyagot, majd a felesleget hátul ürítik) ezzel pusztulásra ítélik a fát.
Sajnálom, hogy nem fotóztam le őket: brutális méretűek voltak, olyanok, amelyet a túlélő műsorokban szoktak enni. Én azért maradtam a grill csirke mellett...

Jó kis ebéd előtti 1 órás mozgás volt! Félmeztelen, hátha barnulok valamit. (Az íróasztal mögött ücsörögve nap, mint nap, erre kevés alkalmam van)

Holnap súlyzós edzés!

Nincsenek megjegyzések: