csütörtök, május 28, 2009

Pihenőnap (Gripper)


Ma pihenőnap.
Pontosabban egész napos lakástakarítás (még maradt későbbre is), amely magába foglalja a dolgozószobában az éves "Szedjünk le minden könyvet, mindet töröljük át + a polcot, selejtezzünk, majd kissé átrendezve pakoljuk vissza őket!" időrabló tevékenységet. Persze, az ember közben belelapoz ebbe-abba, szóval van jó oldala is.

Közben sort kerítettem egy kis zárt marokerőre:

5 Gripper-kör a nap folyamán

Hát bizony, most estére elég jól elfáradtam.

Más.
Délelőtt a Body-Builder-ről rendeltem 1 x 2,5kg és 2 x 1,25kg-os 30mm-es gumirozott tárcsát az erőkat téglához. Először két 2,5kg-osat akartam, de szerintem így még jobban lehet variálni a terhelést.

Holnap Gabinál jelenésünk van, aztán este vagy edzés vagy nem, majd még eldől.

Nincsenek megjegyzések: