hétfő, május 18, 2009

Súlyzós edzés: Linda!


Ma Linda volt a főfogás:
  1. Bemelegítés: jó hosszú volt, hiszen a Linda elég összetett feladatsor!

    I. RÉSZ: Teljes test edzés

  2. Linda mértékadó: 39,5 perc: 100kg-hoz viszonyítva + szorítók (Új csúcs!)

    II. RÉSZ: Egy kis izoláció (1 perc pihenők)

  3. Scott-pados bicepsz franciával: 4x8x42kg
  4. Combfeszítő gép: 3x20x70kg
  5. Állóvádli: 3x20x70kg

  6. 20perc SMR
LINDÁ-ban sikerült 2 percet lefaragni a múltkori időből! Köszönhető ez a pihenőidők csökkentésének, különösen a vége felé!

A fekvenyomás volt most a szűk keresztmetszet: 3-4 olyan sorozat is volt, amikor nem ment ki egyszerre az előírt mennyiség. Ilyenkor 5-6 ismétlés után visszaraktam az állványra, 10-12 mp pihenő, majd ismét nekiveselkedtem.
Összeségében piszkosul elfáradtam, ismét az alcímre hivatkozom: "Halál 3 rúddal..."

Az edzés második részében egy kis izoláció, megszabott pihenőkkel. Vittem a hengert is, azon is gurigáztam. Maga a súlyzós rész megint belefért bő 1 órába, aminek külön örülök.

Holnap egyelőre sok munka néz ki, de lehet, hogy ez még változik.

Nincsenek megjegyzések: