vasárnap, május 03, 2009

Fogáserő + VO2Max


Terv szerinti edzés a teremben:
  1. Bemelegítés

    I. RÉSZ: Fogáserő

  2. Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(3-3)x50kg, 3x(0-2)x64kg, 3x(15mp-15mp)x50kg
  3. Köteles emelés, farmer: 2x(3-3)x64kg, 2x(2-2 kör a teremben oldalanként)x@40
  4. Tárcsás bicepsz: 3x(3-3)x10kg
  5. A világ körül: 3x(oda-vissza 1 kör)x(2db 15kg-os egybefogva)

    II. RÉSZ: Erőállóképesség

  6. VO2Max 70x(15/15 - 8 ismétléssel)@16, összesen 560 snatch

  7. Nyújtás és fetrengés
Jobbal aránylag könnyedén emeltem a (@40+@24)-et, ballal nem ment. Azaz kissé rásegítettem jobbal, úgy tudtam csak megemelni. Nem is számoltam sikeres kísérletnek ezeket. A jobb kézzel elért eredmény ellenben megfelelő.

A köteles emelésnél simán megemeltem ballal-jobbal a (@40+@24)-et, ezt a múltkor meg sem tudtam mozdítani! Több sorozatban is sikerült megemelni a golyókat, ez mindenképp előrelépés!

Most egy régebbi gyakorlatot szedtem elő, a tárcsás bicepszet. 3x(3-3) ment belőle, nagyon kemény gyakorlat. Fejlődni jó nehéz lesz belőle, mert a következő tárcsa a 15kg! (Azzal nem is próbáltam)

A "Világ körül"-nél letétel nélkül forgattam egy teljes kört balra, majd vissza több sorozatban. Ez is jó lesz!

A @8-at jól meg tudom fogni, a fülére lehet kisebb súlyokat kötni: kész a golyós kézisúlyzó vagy a golyós emelő. Mondjuk erre magamtól nem jöttem volna rá, kellettek ezek a Tacticalos új cuccok ötletadónak.

Ellenben az erőkar tégla nagyon tetszik, ehhez hasonlót használ Adam Glass is. A tárcsás bicepsz is ilyen, de ott ugye a tárcsák méretei fixek. Itt meg lehet variálni. (Meg nem is kell akkora tárcsa, hiszen itt az erőkarral is lehet játszani). Vagy megveszem, vagy megcsinálom (tatom).

A VO2Max most 70 körrel volt. Menet közben figyelve a tenyérre, kissé nedvesítve (a magnéziát előtte szigorúan lemosva): sima ügy és vízhólyag sincs.
Mondjuk a monotónia tűrésemet már kissé próbára tette a dolog, mert csak sok idő 35 perc ugyanolyan mozgás! Ez a fajta edzés nekem amúgy is a gyengém, ezért nem szerettem sosem sokat úszni, futni.

Holnap pihenőnap. Jövő hét végén lesz a +2 nap, hogy a teljes edzésprogram majdan hétfőtől induljon.

Nincsenek megjegyzések: