szombat, május 02, 2009

"Gyúrok vazzeg"


Ma súlyzós edzés. Valahogy be fogok iktatni két extra pihenőnapot vagy egy pihinapot + edzésnapot, hogy eltoljam a 7 napos edzésprogramomat 2 nappal. Cél, hogy a heti két pihenőnap hétvégére essen!

  1. Bemelegítés

    I. RÉSZ: Nagy súlyok

  2. Felhúzás: 6x200kg, 3x3x210kg, 6x200kg
  3. Fekvenyomás: 2x12x100kg, 2x8x110kg, 16x90kg

    II. RÉSZ: izolációs rész (1 perces pihenőkkel)

  4. Evezés ülve csigán széles fogás: 2x12x(összes lap)
  5. Evezés ülve csigán szűk fogás: 2x16x(összes lap)
  6. Kalapács bicepsz állva: 12x18kg, 12x22kg, 10x26kg, 2x8x30kg
  7. Combfeszítő gép: 3x20x70kg
  8. Álló vádli: 3x10x80kg
  9. Ülő vádli: 3x12x60kg

  10. Nyújtás, fetrengés: 15perc
A felhúzást és a fekvenyomást váltva végeztem, de ez nem nevezhető szuperszettnek, mert nem azonnal váltottam egyikről a másikra, volt közte pihenő. De így a fekvenyomásra jól bemelegedtem, ennek is tudható be, hogy most 110kg-ból 8-ak is mentek, míg a múlt héten csak 6-ok.

A felhúzásnál persze a lábszáramon lévő seb azonnal felszakadt, ezért hosszúnadrágra váltottam ideiglenesen. Testsúly kétszeresével 6 ismétlés ment ki, fekvenyomásnál 12, úgyhogy ezeket teszteredménynek tekintem.

A második rész egy kis pörgetős izoláció, a kalapácsos bicepsznél most nagyobb súlyokat használtam. Félmeztelen a tükör előtt: adjunk az érzésnek... :)

Holnap fogáserő és VO2Max, ha addig nem variálok ezzel a csúsztatással valamit. Jó lenne, ha hétvégén nem kellene edzeni, mert sajnos általában dolgoznom is kell délelőttönként, ezért keveset vagyok Bazsival.

Nincsenek megjegyzések: