péntek, május 22, 2009

Húzódzkodás + Ez-Az


Ma a heti bónusz edzés estefelé.

Sok régi ismerős - többek között a tegnap bezárt Szikla tulaja :) - volt most, úgyhogy kissé beszélgetősre sikerült az edzésem vége. Sebaj, ilyen is kell: nem lehet állandóan maxon nyomulni.
  1. Bemelegítés
  2. Erőkar tégla próbák: 4x(5-5)x2,5kg
  3. Rolling Thunder emelés, tartás "a fedővel": 3x(1-1)x60kg, 3x(10mp-10mp)x50kg
  4. Tárcsaforgatás: 3x(6-6)x25kg
  5. Húzódzkodás gyakorlás: 10x5x(+20kg), 2 perc pihenőkkel
  6. Renegát evezés: 4x(10-10)x(@40-@32), körönként cserélve
  7. Helyből felvétel rúddal: 4x5x90kg
  8. Kalapács bicepsz kézisúlyzóval: 3x6x30kg
  9. Nyújtás és fetrengés

A fogáserő gyakorlatok inkább csak próbák, ugyanis a tegnapi hipi-szupi edzésem nagyon érződött a fogáserősségemben.

Átvittem az erőkar téglát (sajnos az 50-es tárcsák nagyon lötyögősök rá, ezért szereznem kell 30-asokat) valamint egy lábas fedeléhez hasonló lapot, közepén karikával. Erre rakom most már a tárcsákat a Rolling Thunder-es emelésekhez. Közepére láncot akasztok, így rá tudom fűzni a tárcsákat. Nagyon kényelmes megoldás, a terhelés akár kilónként variálható. Jövő héten fel is mérem az RT-s maxomat.
Ilyen elegánsan fel lehet pakolni 70kg-ot a fedőre RT-hez (persze ma meg sem bírtam mozdítani, de jól nézett ki...):


A kalapács bicepsz a sok body-s ismerős hatása: magába szívott a légkör :)

Zoki és a 220kg (Ő még nincs annyi...):


Néhány kép magamról:


Megint én:


Még mindig én:


Két kép a lurkókról.

Réka:


Balázs:


Holnap Gripper-nap!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fantasztikus képek, mind magadról, mind a gyerkőcőkről :)

Lacee írta...

Szia!

Jó száraz vagy...Fajjjin:)

By:Lacee

Névtelen írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat, de jaj: most látom, hogy összecseréltem a feliratokat a képeknél! :)

Egyébként az étkezés mennyisége és minősége 70%-ban felelős a külsőért, a maradék az edzés. (A testépítő jellegű étkezés már életmóddá vált nálam)

Lacee írta...

Én nem tudok %-ot mondani, de az biztos, hogy nagyon nagy szerepe van a dologban. Szerintem a teljesítménynövelésnek is az egyik fontos kulcstényezője a kajálás, de ezt nem kell magyarázni...