szerda, május 13, 2009

CP-Létra + Swing


Az edzésprogramnak megfelelően:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(5 lépcsős létra)@32, 31:40 alatt
  3. MetCon: Kétkezes swingek: 15x(30/30)@40 összesen 300 swing 15 perc alatt alatt
  4. Hídtartás variációk: 6x(30/30)
  5. 15 perc SMR
Ismét összekapcsoltam minden létrában az 1-2-3 lépcsőfokot: golyóletétel nélkül végeztem el őket. A többi lépcsőfok között még jobban próbáltam tartani a 45-55 mp-s pihenőket. Így sikerült 1 percet javítanom a múltkori eredményen! Lassan ez a CP-Létra nem erő, hanem erőállóképességi munkává válik...

Lassan érik az a @40-es CP-Létra!

A swingeknél - okulva a múltkoriból - 15 sorozatot végeztem, de 30/30-as stílusban. Szépen végigment, annál is inkább, mert a tornateremből időközben kiköltöztek az tájbokszosok :) és a női tornázók. Ellenben berakták a kardiógépeket, így a swingek ideje alatt pont ketten is nyomták keményen: sétáltak a futópadon illetve az ellipszisgépen :), ezért én is felszívtam magam.
Mégiscsak lássák már, hogy a golyózás a király: Majd ki is köptem a tüdőmet...
Érdekes, a 30/30-as sorozatok a fogáserőt egyáltalán nem teszik próbára. Míg a 45/30-nál 5-6 sorozat már majdnem teljesen lenullázza.

A swingek után egy kis hídtartás (Ezt Bettitől lestem el, lassan tőle is tanulok) és kész. Az egész edzés pontosan 60 perc volt a bemelegítés és az SMR kivételével. Jó volt nagyon!

Következőleg törzserő húzódzkodással.

Nincsenek megjegyzések: