kedd, május 05, 2009

CP-Létra + Swing


Az edzésprogramnak megfelelően:
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(5 lépcsős létra)@32, 32:40 alatt
  3. MetCon: Kétkezes swingek: 5x(45/30)@40, 5x(30/30)@40 összesen 250 swing kb. 11 perc alatt alatt
  4. 15 perc SMR
Új taktika: minden létrában az 1-2-3 lépcsőfokot golyóletétel nélkül végeztem el, azaz folyamatosan. Másrészt a létrák között próbáltam tartani most is a 45-55 mp-s pihenőket.
Az intenzitás ezzel nagymértékben megnőtt, naggggggyon keménnyé váltak az 5. lépcsőfok utolsó ismétlései. De az összidőt sikerült bőven 35 perc alá szorítani!
Következőleg is így fogom, ha többször sikerül bőven 35 alatt lennem, akkor váltok a @40-re. (@32-vel bőven van még tér fejlődni, addig nem terhelem feleslegesen magam @40-nel)

A C&P Létra olyan sokat kivett belőlem, hogy a swingeknél 5 sorozat után visszaraktam 30/30-ra a melót, mert az 5. 45/30-as swing már nem igazán tükrözte a "a golyót erőből lehúzod" utasítást. Csak lötyögtettem a vége felé. Visszarakva azonban már működött a dolog. "Inkább kevesebbet, de a minőség nem romolhat" elv szerintem fontosabb, mint a mennyiség.

Edzés végén egy kis gurigázás, aztán irány haza. Az egész termi működés belefért bő egy órába. Jó volt! Piszkosul el is fáradtam.

Holnap törzserő húzódzkodással. (Vagy csütörtökön, mert egyrészt úgyis van a héten 2 extra pihenőnapom, másrészt holnap sok meló + Betti megy este edzeni, így én meg gyerekezek...)

Nincsenek megjegyzések: