szerda, augusztus 08, 2012

Man Maker és Farmer

Késő délután egy árnyékos helyen megpróbáltam embert faragni a Sanyi gyerekből. Az eredmény elég sok forgács és a végére alig maradt belőlem valami:
  1. Bemelegítés

  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Man Maker @36-@36: 25 ismétlés, minden percben kezdtem neki, így összesen 25 perces „kis szösszenet” volt

  4. Farmerjárás @36-@36: a cipelések között 1 perc pihenő
      Tartó pozícióban - 40m
      Normál tartásban - 2x120m
      Normál tartásban, de Rolling Thunder-en lógtak - 3x60m

      Összesen 6 menet 12 perc alatt

  5. Nyújtások (henger itt nincs)
Következőleg a Man Maker-t három ismétléses sorozatokra ragasztom össze. Szerintem annyit tutkó le tudok egy szuszra küldeni belőle ezzel a golyópárral. A fekvőtámaszokat totál mélyre vittem, egészen beeresztettem magam a golyók közé.
A 25 ismétlés összesen 25-25 renegát evezést, 50 mély fekvőtámaszt és 25 C&P-t foglal magába. Jó kis komplex!

Az edzés második fele a farmer volt, de most kissé variáltam rajta. Legnehezebb a tartó pozíciós volt, főleg a szokatlansága miatt. Szégyenszemre a végén lett is két lyuk a kertben, mert nem vállaltam már be egy rendes letételt...
Az RT-s cipelések se voltak piskóták. Mivel keményen szorítani kell a fogókat, (magam sem értem) de a karfeszítőket éreztem piszkosul. Ez volt a gyenge láncszem. Vagy egyszerűen már elfáradtak a nagy faragásban...

A swingekkel együtt összesen kb. 3/4 óra. Egy közepes naptól ennyi telik.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: