kedd, augusztus 07, 2012

Fogáserő gyakorlás

Ma a szokásos pihinap lett volna, de takarítás közben találtam egy régi ProPoker-es (Tacticalban árulták) francia kártyát. Természetesen eltéptem, de akkor már legyen egy fogáserő nap (addig se kellett porszívózni):

  • Francia kártya tépése 4 felé: A ProPoker egy közepes erősségű pakli, simán négyfelé kaptam!
  • Szeghajlítás: 10x(6x180), az egyikről készítettem egy videót is
  • Felemás függeszkedés: 3x50mp, mindkét oldalra

    Mire befejeztem a kis edzésecskét, három szobával kevesebbet kellett kiporszívózni. Na, már megérte! Cserébe egy kis kiabálás...

    A ProPokert eddig még nem tudtam négyfelé tépni. Ez az idő is eljött:

    A zoknis szeghajlítás. Ez a folyamat zajlik le 10-szer. Nyugis meló. 6x180-as, gyakorló nehézségű szeg.
  • 2 megjegyzés:

    Nagy Laci írta...

    Jók ezek a videók!
    Tehetnél fel sűrűbben.

    Sanyi, a templom egerének gyereke írta...

    Sajnos ez az ősrégi kis fényképezőgép csak 320x200-as felvételt tud, ezért nem nagyon szeretem: homályos, sötét, kicsi. De ha egyszer sok pénzem lesz, akkor (ablakokat cserélünk, veszünk egy új hűtőt, felújítjuk a ruhatárt, többet járunk kirándulni a gyerekkel, lecseréljük a majd 15 éves Suzukit, stb. stb. stb.) veszek egy új gépet :-)
    Addig meg csak az érdekességekről készítek vidijót.