vasárnap, augusztus 19, 2012

Aerobik@24

Késő délutáni @24-es könnyű edzéske:
  1. Bemelegítés

  2. Snatch (VO2Max-alapon): 50x(15/15 - 8 ismétléssel)x@24, összesen 400x@24 snatch 25 perc alatt

  3. MP - duplaszalagos: 3x(3-3)x(lila és kék gumiszalag egybefogva)
  4. MP - Szalag+@24 egybefogva: (1-1)x(világoskék+@24), (1-1)x(lila+@24)

  5. Felemás függeszkedés: 2x1 perc, mindkét oldalra, nagyon vastag csövön

  6. Nyújtások (henger itt nincs)
Délután annyira nem volt mit csinálnom, hogy beiktattam egy könnyű napot. Eredetileg csak snatch és lógás lett volna, de evés közben jön meg az étvágy, így nyomkodtam is egy kicsit.

Mivel a duplaszalagos MP-t könnyebbnek éreztem, mint a múlt alkalommal, ezért kipróbáltam a szalag+@24 nyomást. Először a világoskék szalaggal fogtam egybe a golyót, de az simán kiment ballal is, ezen vérszemet kapva a lilához fogtam hozzá a golyót. Ez is simán kiment mindkét karral.
Emlékszem, hogy szinte napra pontosan két éve a világoskék és a @24-es golyót iszonyat erőlködve tudtam csak jobbal kinyomni, ballal be sem próbáltam. A lila+@24 párosra meg még gondolni se mertem. Most meg a lila+@24 jobbal-ballal sima ügy.

Egy kis függeszkedős fogáserő és lehetett tovább punnyadni a függőágyban...

Lógok a szeren:


Holnap hétfő, és valszeg uszoda.

Nincsenek megjegyzések: