szerda, augusztus 22, 2012

Duplagolyós C&PLétra és Farmer

Kora esti edzés a ház árnyékában. Maradtam az alapoknál, minek mindenfélével elbonyolítani:
  1. Bemelegítés

  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Létrák: Duplagolyós C&P + Húzódzkodás kötélen: (5-5-5 létra)x(@36-@36), a húzódzkodásnál minden létrafok duplán volt, összesen 45 nyomás és 90 húzódzkodás, 50 perc alatt

  4. Farmerjárás @36-@36: a cipelések között 1 perc pihenő
      Normál tartásban - 120m
      Normál tartásban, de Rolling Thunder-en lógtak - 2x60m
      Normál tartásban - 120m

  5. Nyújtások (henger nincs)
A heti nehéz napon eltértem a szokásostól: a duplagolyós létrás melóban MP helyett C&P volt. Az alacsonyabb létrafokok így könnyebbek, a 4-es és az 5-ös fokok pedig lihegtetősebbek lettek. A húzódzkodás pöpecül ment, egyrészt bírtam magam (a 103kg az csak nem 108kg), másrészt a fogás is tök jó volt, a függeszkedések éreztetik hatásukat.
Az idő szűk 50 perc lett, hát nem nagyon rohantam ebben a melegben.

A farmerben még adtam egy keveset a nyílt fogásnak: az RT-s cipelés komoly meló.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: