szerda, július 22, 2015

Gyors könnyű nap - TS 104,1 kg

Délelőtti mozgolódás. Nem sok időm volt, amúgy is könnyű nap, úgyhogy nem variáltam túl semmit:
  • C&P@40 létra + Húzódzkodás+20kg létra: 3-3-3, összesen 18-18 felvétel nyomással és 18 húzonc, 12 perc összidővel, jól meghúztam a tempót
  • Apolló-rudas felhúzás: 5x1x135kg
  • Swing @40: 10x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 swing 5 perc alatt
Ennyike. Többre, másra nem volt időm. A testsúlyom ismét nagyot csökkent, a forróságban fogyni is könnyebb...

Holnap csütörtök.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali! elkeztem a 2-3-5-10-es létrákat... még csak egy teljes megy...elég szar vagyok :) a másodikba harmadikba nem megy a végén a 10. mondjuk rohadt meleg van a major utcán :) meg csak 94,5 kg vagyok :) na majd szépen lassan szoknom kell a magasabb ismétlésszámot.)


üdv:létrázos jani

Sanyi, a kritikus jószándékú gyerek írta...

Hali!
Egyrészt jó kövér vagy. Emlékezetem szerint sokkal alacsonyabb vagy mint én és ehhez 94,5 kg: mint egy jól lakott óvodás! Tessék a testsúlyra figyelni, mi akarsz lenni, malac?! Cél a 80-85 kg!

Másrészt ha csak egy 2-3-5-10 megy ki, akkor vedd vissza 2-3-5-7 -re, ebből próbálj meg három teljes létrát tolni! Ha sikerül, akkor szorítsd lefelé az időt! Ha már úgy érzed nem megy lejjebb, akkor lehet próbálkozni a 2-3-5-10-es létrával! Ha még ekkor sem megy, akkor legyen csak 2-3-5-9!
A türelem erőt terem!

Amúgy jó lenne, ha a létrázásnál húzódzkodni is tudnál valahol, mert a két mozgás jól kiegészíti egymást! Látod, én a múltkor 33 perc alatt toltam le a 3 db 2-3-5-10 -es létrát felvétel-nyomás és húzódzkodásból egyszerre, ami összesen 60 nyomást és 60 húzoncot jelentett! Húzódzkodni pedig lehet, ha veszel vagy csináltatsz egy házi erőkeretet, ami befér a lakásba (, vagy - mint nálunk - két fal közé szereltetsz be egy frankó rudat. Az ajtókeretbe illeszthetőkkel nem foglalkozz, szerintem az hosszútávon balesetveszélyes.
Egy ilyen vagy hasonlóra gondolok:
http://360shop.hu/?p=termek&termek=4893&crosstraining-allvany-huzodzkodoval

Névtelen írta...

sokat húzódzkodok és tolódzkodok a munkahelyi edzőteremben illetve itthon is van húzódzkodóm de csak saját testsúllyal szoktam, csak más napokon csinálom nem a létrákkal együtt. általában hetente két saját testsúlyos és két létrázós edzésnapom megvan. köszi a tanácsokat :)

Sanyi, a kritikus jószándékú gyerek írta...

Na, akkor hajrá! És kevesebb kenyeret, szalonnát, kolbászt!