szerda, július 15, 2015

Könnyű nap - könnyű erő

Délelőtti mozgolódás:
  • Duplagolyós C&P + Húzódzkodás: 2x[5x(@24-@24) + 5], 2x[(3x(@32-@32) + 3x(+10kg)], 2x[(3x(@36-@36) + 2x(+25kg)], 6 felvezető sorozat  
  • Duplagolyós MP @40-@40 + Húzódzkodás (+@32): 2-2-2 létra, összesen 9 nyomás és 9 húzonc
  • Szegtörés:7x200, 7.6x200, ez utóbbi már majdnem a red nail!
  • Apolló-rudas felhúzás: 5x1x135kg, 2x10x110kg
  • Snatch @32: 4x(15-15, 4 mp tempóban, a szettek közt kis pihi), összesen 120 ismétlés
  • Szauna: 2 kör, tenyérdörzsikével
Ennyike. Nagy súlyok, alacsony ismétlésszám, most fix sorozatok helyett három kis létrát toltam. Volt egy 7.6x200-as szegem, ezt is a 260-asból készítettem még régebben. Pár hete már rápróbáltam, de ez halvány görbületnél többre nem futotta, ezért elraktam. Ma egy bemelegítő 200-as után nekiestem és hopp, meghajlott! Eltörni nem is volt erőm, de nem is akartam, meghagytam emlékül :-)



A pelenkás módszer nem kielégítő, mert a hajlítás során az egyik oldalon simán átszúrta az anyagot. Kissé más módon fogom beletekerni ezek után az ilyen vastagabb szegeket, illetve gondolkodom, hogy mi mással lehetne körbetekerni. A neten sok szeghajlítós videó van fenn, de mindenféle merev anyaggal tekerik körbe, vagy húzzák rá, ami szerintem egyszerű csalás, hiszen az erőkar - a merev végek miatt - jócskán meghosszabbodik. Ha egyszer sok-sok pénzem lesz, rendelek egy zsákos szöget, mert abban van speciális kendő erre a célra. Meg pár eredeti vörös szög. Majd. Ha erre a célra kiutalnak otthon 30 rugót :-). Sohanapján.

Nyaggattam még az Apolló-rudat, majd szakítással zártam. Kitartásos módon végeztem, azaz minden 4 másodpercben volt egy ismétlés, egy sorozatban 15-15, azaz 1 perc- 1 perc meló. Összesen 4 sorozatot végeztem. Jól elfárasztotta a hátam és a vállam. Még izzadtam két kört a szaunában és kész.

Holnap csütörtök.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mik a pontos adatai a vörös szögnek? Gondolom a szög minőségé is eltér a szokásostól.

Bajzáth

Sanyi, a méricskélős gyerek írta...

Gondolom azok is huzalszegek. Még nem láttam egy eredetit sem, a vasbótba járok :-)
Néhány méret:
4. szint - Yellow nail (sárga) - 7" x 1/4" azaz 177,8 mm x 6,35 mm
5. szint - Red nail (vörös) - 7" x 5/16" azaz 177,8 mm x 7,94 mm
6. szint - Gold nail (arany) - 8" x 3/8" azaz 203,2 mm x 9,53 mm

Névtelen írta...

Köszi. Bajzáth