péntek, július 24, 2015

Mennyiségi létrák

Délutáni mozgolódás:
  • C&P@32 létra + Húzódzkodás létra: 3x(2-3-5-10), összesen 60-60 felvétel és nyomás és 60 húzódzkodás létránként más-más fogással, 26,5(!) perc összidővel
  • Szegtörés: 7x200, 7x200, 7x200
  • Wrist Roller@32: 3x(befelé-kifelé)
  • Gyógytorna: 45 perc általános nyújtás
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. A múlt héthez képest jelentősen rövidítettem a mennyiségi létrák elvégzéséhez szükséges időt. Akkor 33 perc kellett neki, ma csak 26,5. Ráadásul a húzódzkodást is variáltam, a három húzoncos létrát három különböző fogással vittem végig.
A létrák után fogáserő következett: a szegek csak úgy hajlottak a kezemben, majd felelevenítettem egy május óta nem használt gyakorlatot, a Wrist Roller-t. De csak a @32-es golyót kötöttem fel rá, mert úgyis azt használtam a létrákhoz.
Nyújtással és egy kör szaunával fejeztem be a heti utolsó edzést.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: