csütörtök, július 23, 2015

Kiegészítők

A mai mozgolódás. Jó meleg van, bár a teremben mentek a légkondik, de a több napos forróság lassan rányomja a bélyegét a szervezetemre. A panel negyedik emeletén még éjszaka is 30 fok körüli a hőmérséklet. Hajnalra mondjuk lemegy 25-26 fokig is (ez már szinte hidegnek számít), de csak 2-3 órát, mert aztán felkel a nap...
Hát nem'tom, hosszútávon lehet egy jól megépített kertes házban kell gondolkodni, mert szerintem ezek a hőségek egyre sűrűbbek lesznek és egyre hosszabbak. Csak éppen miből? :-) Veszek is egy lottót a hétvégén.
  • Golyós felvezetés @32: swing (két illetve egykezes), clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp, minden gyakorlatnak 45 másodpercenként kezdtem neki, pont 12 perc meló
  • RT-emelés 75kg: 5x(2-2)
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal 40kg-40kg + Apolló-rudas evezés 100 kg3x(10+5), négy felvezető 10+10 ismétléses sorozattal
  • Snatch(3mp-s) @32 + Kézisúlyzós farmer 40kg-40kg: 3x(20-20 + 1 kör a teremben)
  • Állóvádli 70kg + RT-tartás 65kg: 3x(16 + bal-jobb kéz ameddig ki nem esett a kezemből)
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. Az RT-emelést most külön szedtem, rögtön a golyós felvezetés után következett. Amúgy ez a golyós felvezetés elmehetne egy külön edzésnek is: már nagyon érik bennem, hogy egyszer végigviszem @24-gyel, majd @32-vel, végül @36-tal. Szerintem komoly terhelés kerekedne belőle, pláne, ha közben tartanám az időlimitet (esetleg könnyítésként @36 esetén 1 percre tolnám ki a szettek idejét).
Következett egy kis strandizom fejlesztés, majd izzasztottam még magam egy szakítás-farmer kombóval, a végén vádli és ismét RT emelés, de most leesésig tartottam, természetesen bal és jobb kézzel egyaránt.
Edzés után egy kör szauna és megjutalmaztam magam egy dupla adagos protein turmixszal is.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: