vasárnap, december 11, 2016

Golyózás @40 (36)

Holnap ismét meló, így ma voltam edzeni a teremben. Jó lenne már uszodába is kijutni, de egyelőre nincs kedvem (Ft) bérletet venni, mert az sajnos lejárt :-)
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Clean&Press@40 páros létra + Húzódzkodás páros létra: (10), 30-30 felvétel és nyomás 30 húzonccal
  • Vegyes bazár:
    • 3 sorozat @40: 10-10 padlónyomás + 10-10 egykezes evezés golyóval
    • 10x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés)@40 egykezes swing, sorozatonként kart cserélve
    • 10x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés)@40 kétkezes swing
    • 4 sorozat: 20 vádli állva rúddal + 1 perc golyós farmer (@40-@48)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Késő délutáni edzés. A felvétel és nyomásokban illetve a vele párban végzett húzódzkodásban egy páros létrát toltam: 2-4-6-8-10 ismétlésig lépkedtem fel. A C&P normál módon végzett volt, azaz most nem indítottam minden ismétlést padlóról (akkor nemigen tudtam volna 10 ismétlésig fellépni a húzódzkodásban). Azért a 10-10 ismétlés a @40-es golyóval ölég lihegtetős tud ám lenni...
A vegyes bazárban aztán ismét a @40-es golyót nyűttem, volt padlónyomás, evezés és két szűk 5 perces swingkupac, köztük pár perc lihegéssel. Az első öt percben 100 egykezes lendítést végeztem 10x10-es bontásban, sorozatonként kart cserélve, a másodikban pedig 10x10 kétkezest maximális erőbedobással. Elég is lett volna ennyi máról, de még kicsit cipelgettem a két legnagyobb golyómat illetve vádliztam, mert most végre nem kellett rohanni sehová. Még egy jó hosszú környi szaunára is maradt időm, de aztán már zárt a terem.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: