péntek, december 23, 2016

Könnyű erő 2. (5x3)

A mai mozgolódás, ma sem szakítottam meg magam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 5x3-as nap:
    • Pincérnyomás: 5x(3-3)x@36
    • Húzódzkodás: 5x3x(+15kg)
    • Felhúzás: 5x3x170kg, felegyenesedős, újrafogós stílus
    • Snatch + Swing: (50-50)@24 + 5x10x@48
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel a csöndben
Ennyike. A megdagadt boka szépen alakul, fájdalom már alig, duzzanat a harmadára esett vissza. Vérömleny nincs, úgyhogy nyugodt vagyok, szalag nem szakadt, csak jócskán húzódott. Ennek megfelelően ma csak 5x10 @48-as swinget végeztem (előtte azért 50-50 szakítást a zöld gírjával) illetve kihagytam a farmer-vádli párost.

Amúgy ezek az oroszok tudnak valamit, a zöld @24-es versenygírjával nagyon könnyedén lehet 50-50 ismétlést szakítani. Legalábbis nekem annak tűnt. Nagyon jó a fogása, a fül és a golyótest távolsága is pont megfelelő. Szóval frankó kis golyó. Eccer ha sok pénzem lesz, veszek egy @32-es versenygírját is. Meg egy @40-es Full Force golyót.
Persze ha a vezérnek Jézuska több mint 3 milliárd hozott csak a dolgozószobájára(!!!), akkor én is ki tudok gazdálkodni itthon 70 ezret. Vagy mégsem? Ja, állambácsi közpénzből ma amúgy egy tisztázatlan hátterű cégtől több mint 3,5 milliárdért megvett egy mélygarázst, amit előzőleg 0,7 milliárdért szerzett meg a cég.
A mai nap tehát potom 6,5 milliárd. Egy nap alatt. A múlt héten az úszó vb ment fel az eredeti 15-ről 100 milliárdra. stb. stb.
A f@szom kivan már ezekkel a nap mint nap felbukkanó pofátlan csalásokkal, lopásokkal. Minden nap, napról napra. De miért is kell ezt eltűrnünk? Mert birkák vagyunk. Mindannyian.

„Korrupció az amiből kihagynak” /Hofi/
Az edzés végi szauna nagyon jó volt. Ha már mindannyiunkat kihagytak. Úgy tűnik örökre.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: