hétfő, december 19, 2016

Uszoda

Nagyon régen voltam már az uszodában, lejárt a bérletem. Ma lett kedvem (Ft) hozzá, így egy nagy adag úszással ünnepeltem:
  • Úszás: 60 hossz gyors, pihenő és megállás nélkül
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc a kinti csendben
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam, rettenetes hideg volt a merülő medence
Ennyike. Az egész uszodában legfeljebb 10-en lehettünk, ebből is 4 fő dolgozó :-). A 60 hosszt simán letoltam, a mozgásom nem esett szét, végig egyenletes tempót tudtam menni. Az úszás után jött a jutalom: punnyadás a kinti gyógyvízben, teljes csendben, egyedül. Ilyen lehetőség szerintem nincs még egy Magyarországon. Nem is ajánlom, hogy idecsődüljenek a népek, elég belőlük a karácsonyi időszak alatt illetve egész nyáron...

Így év vége felé visszaveszem a terhelést, kis pihenő következik sok úszással, kevesebb súlyzós, golyós edzéssel, kisebb súlyokkal. Jövőre a könnyű erő programot újítom fel. Eddig már kétszer vittem végig a 40 nap körüli programot, ez lesz a harmadik. A gyakorlatokon még agyalok, eddig a pincérnyomás, a húzódzkodás és a felhúzás az esélyes, illetve ballisztikából a nagy golyós swing és a kis golyós szakítás.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: