szombat, december 24, 2016

Könnyű erő 3. (kieg)

Ma néhány kiegészítő gyakorlatot szedtem elő, mindenből három sorozattal:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő, a kiegészítők napja:
    • Ferde pados nyomás keretben + Invertált evezés: 3x(10 + 10)
    • Padlónyomás@32 + Egykezes evezés golyóval@32: 3x(10-10 + 10-10)
    • Felhúzás: 20x140kg, minden ismétlést a padlóról indítva, 2-3 másodperces szünetekkel
    • Snatch + Swing: 3x(25-25)@24 + 3x20x@48
  • Vegyes bazár:
    • Függeszkedés: 3x1 perc
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel a csöndben
Ennyike. A ferde pados nyomásnál a lenti helyzetben 2-3 mp-ig kitartottam a súlyt és utána indítottam a mozdulatot. Hasonlóképpen az invertált evezésnél pedig a fenti véghelyzetben álltam meg. Elég kemény lett így ez a kis szuperszett. Mindjárt látszódott is a hatása a golyós gyakorlatpárnál, végig elég volt csak a @32-es golyót használni.
Két bemelegítő sorozat után egyetlen 20 ismétléses munkasorozatot végeztem felhúzásból, majd egy kis ballisztika és függeszkedés következett. No meg szauna.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: