csütörtök, december 22, 2016

Uszoda

A mai program:
  • Úszás: 60 hossz gyors, egy rövid megállással közben
  • Gyógyvizes punnyadás: 15 perc a kinti csendben
  • Hidegvizes ücsörgés: ameddig bírtam, 12 °C volt a víz, megmérettem az úszómesterrel :-)
Ennyike. Jó félóráig teljesen egyedül úsztam a medencébe, aztán jött két srác. Így lettünk összesen hárman...
Jó kis nyugis vizes program volt!

Sajnos délelőtt rosszul léptem rá egy meglehetősen nagy szintkülönbségű járdalapra és a jobb bokám megbicsaklott kifelé. Elég durván, mert a testsúlyom pont rajta volt, úgyhogy frankón meghúzódott. Mostanra pofás kis pukli lett rajta. Az úszásban nem zavart, de most már így megpihenve ha visszafeszítem a lábszáram, akkor szúró fájdalom lép fel. A járásban nem akadályoz, de azért ott is jelez. Borogatom, pihentetem, meglátom mivé alakul, gyógykenőcsöm nincs itthon.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: